SP 2 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Start>configuratiescherm>software>"Windows Xp Service Pack 2", deze verwijderen.

Start > Configuratiescherm > Software > Windows XP Service Pack 2 Verwijderen

Crash was me te snel af :D

:thumb: service with a smile!

hallo laagvlieger, waarom service pack 2 verwijderen?
had je er ook problemen mee?
mijn p.c. was helemaal vastgelopen, ik kon niks meer.
ben benieuwd naar andere reakties.
groeten..

Annie

wil je het echt weten.

ik had sp2 er in het begin een eek op of zo. helemaal ***

bijv. als je iets wilt downloaden 10 ker klikken en dan hopen dat hij door de beveiliging van sp2 door komt.
ik vondt het helemaal niks.

ik had service pack 2 ook geinstalleerd en me printer deed het niet meer. ik kon niks meer uitprinten die windows service pack 2 is echt niet goed. ik heb hem gelijk verwijdert.

Geplaatst door moeshani
die windows service pack 2 is echt niet goed.

Neuh, allemaal prut natuurlijk :rolleyes:

Omdat het veel problemen veroorzaakt betekent dat niet meteen dat het niet goed is ;).

misschien is het wel goed hoor.

MAAR dan moeten er wel alle foute dingen uitgehaalt worden.

Hier draait het probleemloos op twee WinXP Pro computers.
Ik heb het ook bij andere zonder problemen geinstalleerd en dat draait ook nog steeds.

klopt. ik bedoel niet dat het helemaal slecht is, maar de meeste dingen doen het dan niet meer. het enige probleem dat ik had was dat me printer het niet meer deed. kan iemand me vertellen hoe dat komt. verder deed alles het goed, maar kon opeens niets meer uitprinten. het erkende me printer helemaal niet meer. crash misschien dat jij het weet. ik heb al van alles geprobeert. maar trouwens die servica pack zal wel ergens goed voor zijn toch. ;)

Ook even je printerdrivers opnieuw geïnstalleerd enzo?

ja dat heb ik ook gedaan en toen deed me printer het nog niet. ik weet zeker dat dit komt door de service pack 2, want daarvoor deed ie het prima. dus ik weet ook niet waar het aan zal liggen, maar dat die service niet printvriendelijk is staat voor mij vast. maar weet iemand of ik hem wel printvriendelijk kan maken?:rolleyes: want ik heb echt alles geprobeert.

Bij mij werkt alles prima.

Welke printer?

smartbase mpc 190. hoezo weet jij er een oplossing voor dan? ik hoop het echt.

ik vind hetecht heel erg vevelend die windows update. ik wil heel graag die service pack 2 installeren, maar als ik dat doe dan kan ik me pinter niet meer gebruiken. want dan doet hij het niet meer:confused:

ik weet dat een collega van me ook problemen had van zijn printer. Hij heeft uiteindelijk updates moeten halen van zijn printer, en na installatie hiervan deed hij het weer (gelukkig)
Ik zeg niet dat het bij jou helpt, maar bij iemand anders dus wel. Succes.

Er is helemaal niks mis met SP2 het is zelfs veiliger en sneller.. Er is wat mis met je computer, hij zal wel vervuilt zijn met allerlei **** die je voor die tijd op het net hebt opgehaald of met oude settings die niet meer coresponderen met de settings van SP2..(Grote schoonmaak doet wonderen)
Ook heb je kans dat de hardware besturingsprogramma's niet meer up to date zijn en deze bevinden zich niet in het update packet van MS..
Die moet je bij de hardware fabrikant zelf zoeken..

Het zit er dik in dat als je een Repair install doet met de XP cd daarna weer alle updates erop zet met SP2, eventueel ook de nodige updates van je hardware zoekt en installeerd, je blij bent met SP2.
Het loopt als een klokje !?

Verder kan je wat de beveiliging betreft voor de instellingen terecht bij internet explorer/extra/internet opties/beveiligingen.. Bij configuratiescherm/systeembeheer/services kan je de ingebouwde XP firewall geheel uitschakkelen als die je lastig valt.. Werkt perfect..:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan