sp 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter judo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

judo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Na het installeren van service pack 2 wordt af en toe de internetverbinding verbroken met de mededeling een van de netwerkkabels is niet aangesloten. Er verschijnt dan een rood kruisje door het icoontje. Na enkele minuten verdwijnt dat weer, de kabel is dan weer wel aangesloten en kan ik weer internetten. Tot het weer gebeurt. en weer.

SP2 zet autm. de firewall van XP aan, als je dan zelf een andere gebruikt (b.v. NIS) dan staan er 2 aan en krijg je problemen. Dus zet bv. die van XP uit in configuratiescherm-->windows firewall

Laatst bewerkt:
En hoe krijg jij internet, adsl, kabel of telefoon.

sp

Nee, de kabel zit er goed in. De firewall van windows heb ik uitgezet, want ik gebruik zonealarm. Ik heb internet via adsl.
Ik moet zeggen dat het internetten nu al weer een hele tijd goed gaat. Maar het zou toch wel heel toevallig zijn als ik sp2 heb geinstalleerd en hccnet op datzelfde ogenblik een storing heeft.

Heb je ip adrest een ander ip nr. gekegen.

Laatst bewerkt:
Ik heb bij het installeren van SP2 norton secuity gewoon op enablel gezet, dus aan laten staan en mij virus ook.

Nee ik heb geen ander ip-adres gekregen, dat verkrijgt hij automatisch. Maar zoals ik gisteren al zei, alles schijnt weer okay te zijn. Waarom gisteren regenmatig de verbinding werd verbroken kan ik alleen verklaren vanwege een storing bij hccnet.
Als sp2 zich keurig blijft gedragen schijnt mijn probleem vanzelf te zijn opgelost. Computers blijven af en toe rare dingen.

Iedereen bedankt voor de reacties

Judo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan