waerdteddy
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 feb 2003
Ik heb nog al lang gewacht met het updaten van mijn systeem met SP 1. Ik heb een bericht van mijn virusscanner gekregen dat Lovescan aktief is. toen gelijk de SP1 gedownload want die haalt lovescan eruit had ik gelezen.
nou mooi niet.
Bij windowsupdate kun je kijken welke updates je nog mist en welke geinstalleerd zijn. er is ook een lijst van de updates die geslaagd op de computer gezet zijn.
Nu staat bij mij bij SP1 dat hij nog bezig is te installeren !!!! verder staat bij allemaal dat ze geslaagd zijn alleen bij SP1 staat BEZIG.
Als ik opnieuw naar updates laat zoeken is er geen update die ik mis.
En lovescan blijft maar terugkomen ook mijn virusscanner kan hem niet aan ( KASPERSKY AVP ).
Het virus staat in een map waar ik niet kan komen, nml bij restorefiles oid.
wie kan mij helpen.
nou mooi niet.
Bij windowsupdate kun je kijken welke updates je nog mist en welke geinstalleerd zijn. er is ook een lijst van de updates die geslaagd op de computer gezet zijn.
Nu staat bij mij bij SP1 dat hij nog bezig is te installeren !!!! verder staat bij allemaal dat ze geslaagd zijn alleen bij SP1 staat BEZIG.
Als ik opnieuw naar updates laat zoeken is er geen update die ik mis.
En lovescan blijft maar terugkomen ook mijn virusscanner kan hem niet aan ( KASPERSKY AVP ).
Het virus staat in een map waar ik niet kan komen, nml bij restorefiles oid.
wie kan mij helpen.