sp1 backup verwijderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hij staat er nog wel...als ik er op klik dan wordt mij gevraagt of ik er zeker van ben dat ik sp1 wil verwijderen. daarna klik ik dus NIET op ja. Maar dat begrijp je vast wel. Haha. Het is trouwens ook zo dat ik altijd windows update heb gedaan en toen ik sp1 ging halen er nog maar iets van 25mb bij moest. Ik heb dus niet de volledige sp1 van +/- 139mb gehad. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
[edit]Ik heb stiekem toch op Ja geklikt...begon meteen met voorbereiden van de uninstall. Snel met taakbeheer taak beiendigd. Het zit er dus allemaal wel.[/edit]

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    19 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Zo ziet Software eruit bij mij...let ook even op de grootte van elk servicepakket. Ook het formaat van sp1 trouwens. Is dit normaal?
[laat]Ik ga slapen...morgen weer vroeg dag. Brainstorm maar even als je wilt. Spreek je morgen?[/laat]

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    23,8 KB · Weergaven: 17
Ja, dat ziet er vreemd uit. Ook wel raar dat er maar 25MB bij moest? Nogmaals: ik denk dus dat het bij jou wel reuze meevalt met de hoeveelheid ruimte die in beslag wordt genomen door die SP1. Ik denk zelfs dat als je de map $NtServicePackUninstall$ handmatig verwijdert en je dan in het configuratiescherm\software op die SP1 verwijderen klikt, je ook die melding verwijdert krijgt (zoals eerder uitgelegd in de MSlink).

Groetjes,
Bennie

Ok, dan laat ik het maar zo staan. De grootte van $NtServicePackUninstall$ is tenslotte te verwaarlozen. Bedankt voor het meedenken. Ik zet hem nu maar op opgelost. Zoals ik zei...ooit zal ik na een format die backup achterwege laten. Geen backup <=> geen probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan