sp1 installeren in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene210879

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
hallo,

Ik heb windows vista ultimate de light versie ervan maar ik krijg met geen mogelijk het sp1 geinstalleerd, nu is mijn vraag kan het kwaad als ik die sp1 niet erop heb staan of juist wel.

Groeten, Rene

de light versie van sp1? legale versie? :confused::p

welke foutmelding krijg je dan?
wel, als je nu geen problemen ondervind met het werken van vista is het niet echt noodzakelijk om sp1 te installeren al heeft sp1 echter wel wat verbeteringen meegebracht wat wel wat snelheidswinst en dergelijke kan opleveren :thumb:

deze fout code 80070002

ik heb diverse site bezochten waar deze foutmelding omschreven word en ook gedaan maar het blijft gewoon terug komen met installeren

klopt dat het geen orignele vista die heb via een torrent tracker gedwonload, ik heb wel geactiveerd en alle ypdate's binnne gehaald op alleen alle taalpakketten niet maar ik ga eens de link lezen wat je me stuurde kijken of ik daar iets aan heb.

ik heb dat vlite programma gedwonlaod en geinstallaaerd nu gaat hij de microsoft site om dit te downloaden

(Automated Installation Kit (AIK) for Windows Vista SP1 and Windows Server 2008)

wat 2 uur duurt, kan ik niet mijn eigen vista dvd en sp1 gebruiken wat ik al heb.

Hoi !

Tja, WAIK is, zover ik mij herrinner, ongeveer 500 Mb.

Dan lijkt me 2 uur erg lang, maar ik ken je verbindingssnelheid niet.

Je hebt dit programma echt nodig: Vista is geen XP !

Greetz,

Harry.

dat programma zelf is zo binnen maar erna moet ik ergens op klikken om weer wat te installeren waar ik de link van gaf en dat duurt twee uur. mijn internet verbingding is
4 MB ADSL.

Maar ik heb een andere windows vista met SP! er in die van me werk gekregen daar mogen we 3 gebruikers mee hebben.

Ik wil jullie wel hartelijke danken voor het meedenken voor een oplossing waardeer ik zeer hoor.

Groetjes Rene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan