SP1 RTM released !

Status
Niet open voor verdere reacties.
nu heb ik net vista er afgehaald, vanwege traagheid, niet de juiste drivers enz. En dan zie ik in die link hierboven dat juist dit allemaal geupdate is. is het dan de moeite waard om vista alsnog te installeren?

p.s. Ik ben nu trouwens 'happier' met XP, namelijk omdat ik in XP Crysis op medium/high kan, en in Vista moest alles op low, en dan nog ging het niet lekker. is dit dan ook verbeterd?
 
Hoi !

@Patrickt: geen problemen te verwachten; ik draai tenminste de laatste RC1 refresh zonder last van wat dan ook !

@niekfct: ik ben geen gamer, dus daar kan ik weinig zinnigs over zeggen.

Zeker is dat zowel de (opstart)snelheid als de comptabiliteit flink verbeterd is.

Kijk ook es hier: http://webwereld.nl/articles/49729/microsoft-geeft-vista-sp1-vrij.html

Greetz,

Harry.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip, maar ik ben persoonlijk de volgende mening toegedaan:

Vista er is al ruim een jaar, waarom dan de RTM downloaden en installeren en niet even wachten op de definitieve versie? Kan hooguit een kwestie van weken zijn................ (M.a.w. wat is de meerwaarde van een RTM met het risico dat er 1 bytje nog beta is en voor problemen gaat zorgen, daar waar je mag verwachten dat in de definitieve versie alles 100% oké is........?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan