Sp1

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt

hoi bedankt voor de tip maar ik had al een nieuwe vista gekocht want ik had niet alleen problemen met sp1 hoor maar toch bedankt voor de moeite ik kan helaas niet latern weten of formateren helpt want op deze nieuwe is so1 al geinstalers maar ik wens je veel geluk
 
hoi bedankt voor de tip maar ik had al een nieuwe vista gekocht want ik had niet alleen problemen met sp1 hoor maar toch bedankt voor de moeite ik kan helaas niet latern weten of formateren helpt want op deze nieuwe is so1 al geinstalers maar ik wens je veel geluk

waarom koop je nu in hemelsnaam een nieuwe vista??? LOL
 
Ook ik heb reeds geruime tijd problemen met het downloaden van SP1
Tot nu toe 2x met suxes gedownl... en dan bleef het cirkeltje rond de cursor
draaien tot zelfs meer dan 24uur tot de pc bijna vastliep daarna via systeemherstel
alles terug gezet en nu staat SP1 weer voor de deur om gedownl... te worden.
Wat kan ik hier aandoen om dit op een goede manier op te lossen.
Groetjes Dumboo!!!
 
Ook ik heb reeds geruime tijd problemen met het downloaden van SP1
Tot nu toe 2x met suxes gedownl... en dan bleef het cirkeltje rond de cursor
draaien tot zelfs meer dan 24uur tot de pc bijna vastliep daarna via systeemherstel
alles terug gezet en nu staat SP1 weer voor de deur om gedownl... te worden.
Wat kan ik hier aandoen om dit op een goede manier op te lossen.
Groetjes Dumboo!!!

het cirkeltje blijft draaien na de download of na de installatie van sp1 ?
 
Het cirkelje blijft draaien na het installeren van SP1.En dat blijft dan uren aan een stuk draaien,de pc word daardoor zeer traag,tot hij bijna de geest geeft.!!!
Groetjes Dumboo!:confused:
 
Laatst bewerkt:
het draaiende cirkeltje zou je gewoon moeten kunnen verhelpen door de laatst nieuwe driver van je grafische kaart te installeren die volgens mij een ATI kaart is :p
 
Hallo Jelpot bedankt voor u snelle reactie,ik zal zien wat ik hieraan kan doen maar vandaag zal het niet mogenlijk zijn (ivm 21 juli) maar ik zal u zo spoedig mogenlijk iets laten weten.
Groetjes Dumboo!!!:)
 
:confused:
Hallo Jelpot vanmorgen laatst nieuwe driver (ATI)geinstalleerd daarna om 10,30
download SP1 weer ingezet alles klaar om 11,55 volgens de pc alles naar wens
verlopen maar het resultaat is weer hetzelfde nu nog blijft het cirkeltje na +- 4uur
nog steeds draaien met het gevolg dat mijn pc zeer langzaam werkt.
Dus ik denk dat ik weer terug moet gaan via systeemherstel en er mee moet stoppen
met het downl... van SP1 .Groetjes Dumboo!!!:confused::confused::confused:
 
ben je er zeker van dat je de juiste laatst nieuwe driver voor jouw grafische kaart hebt geinstalleerd?

Het is toch gewoon dat cirkeltje dat blijft draaien hé, naast je muist alsof er iets bezig blijft...
Heb je trouwens sp1 geinstalleerd vanaf de automatische updates? --> daarvoor moeten alle voorgaande updates ook geinstalleerd zijn
 
Jelpot
Driver is ok
SP1 tot 3xtoe normaal gedownlaod en geinstalleerd tot het einde maar daarna steeds
hetzefde probleem het cirkeltje blijft gewoon draaien ik denk dat ik het maar ga laten
tot er ergens een oplossing uit de bus valt in ieder geval bedankt voor de moeite.
Groetjes Dumboo:confused::confused::confused: .
 
het was graag gedaan...

Ik hoop dat er uiteindelijk toch een oplossing voor jou komt ;)
 
is het niet kwestie van meest recentelijke muis driver installeren ?

gr wout
 
Topic is uit medio 2008 en derhalve niet actueel meer. Reageren heeft geen nut.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan