sp2 belangrijk???????????

• Onderwerp starter Onderwerp starter tijne
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tijne

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
hey mensen,

zo als somige van jullie hebben gelezen meschien heb ik aardig wat problemen met me pc gehad maar nu draait hij weer goed en dat wil ik dus ook zo houden dus vandaar mijn volgende vraag.

sp1 en sp2 moet je die allebij installeren (met oet bedoel ik kwa bevijliging) of moet je maar 1 van de twee installeren? of is het voldoende als je zonealarme er op zet?

gr en alvast bedankt tijne

De noodzaak van SP2

In Service Pack 2 zit al Service Pack 1, dus je kunt volstaan met het installeren van SP2.

Zonealarm is inderdaad een goeie firewall. Ook een firewall is onmisbaar tegenwoordig!

Dus: SP2 én een goeie firewall én een goeie virusscanner én een goeie antispywarescanner is een must!

Laatst bewerkt:
oke dnak je wel voor je andwoord ga sp2 er nu gelijk opzetten dan.

gr tijne

ps: zoon spyware scanner zit dat neit in een antivirus scanner dna?

Inderdaad Sp2 is een must wel even goed installeren>
Dus zorg dat je spyware/virussen hebt verwijderd.
Dan downloaden (als je geen CD hebt) vervolgens alle programma's afsluiten (dus ook virusscanner/firewal en internetverbinding) en dan sp2 installeren.
Daarna onmiddelijk weer firewal en virusscanner openen en verbinding maken met internet voor het ophalen van de laatste updates.

oke nou heb sp2 er op staan en northon antivirus en zonealarm.

is hij nu goed beschermt????????hahah

hij draait goed de pc alleen het valt me wel op dat als ik nu een link in de email hier naartoe wil volgen dat dat wel even duurt voor hij opent klopt dat of is er dan iets mis?

gr tijne

Je hebt wel de ingebouwde firewal van windows uitgeschakeld anders kan er een conflict ontstaan met zonealarm.

nee had ik niet maar zal ik gelijk doen.

dank je wel voor de tip.

gr tijne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan