SP2 deinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jepser

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2002
Ik heb problemen met outlook; MSOE.DLL error en nu heb ik daar ook al een vraag gesteld op het juiste forum. Alleen heb inmiddels al 100 dingen geprobeerd maar niets blijkt te helpen. Nu dacht ik om SP2 te deinstalleren en daarna weer te installeren. Misschien dat dat helpt alleen hoe kan ik dat doen?
Thnx,
Jesper

Met tooltje je installatie bestanden verwijderen en Office opnieuw installeren, indien het geen oulook express is, of een office repairinstall, i.p.v. verwijderen, repareren.

Voor outlook express, deze proberen.

Helaas werkt dit dus ook niet... eerste optie had ik al reeds gedaan 2e was nieuw voor me maar werkt ook niet...

Jepser zei:
Helaas werkt dit dus ook niet... eerste optie had ik al reeds gedaan 2e was nieuw voor me maar werkt ook niet...

Ik gaf 3 opties, maare wat heb je dan? outlook van office of outlook express.

Indien je een geslipstreamde XP SP2 cd hebt, kun je ook nog een sfc /scannow in uivoeren intrommelen met die cd in de drive.

Ik heb outlook express en weet niet welke cd ik moet gebruiken aangezien het er 2 zijn...

XPMCE heeft 2 cd's, waarvan de eerste gewoon XP is, of je moet recovery cd's hebben?

Hier nog meer tips van Mike himself.

jep het zijn de recovery cd's.. 2 stuks.. welke gebruiken?

Jepser zei:
jep het zijn de recovery cd's.. 2 stuks.. welke gebruiken?

Probeer wat, ik weet hiervandaan niet wat er op staat.

Maare, met een extra topic wordt het er niet duidelijker op.

oke graag switchen naar ander topic en deze mag dan gesloten worden...

jaja sorry maar er wordt op de een of andere manier niet gereageerd op mijn ander topic... Heb daar zojuist ook weer wat gepost maar krijg ook hier weer geen antwoord op.,..:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan