Sp2 echt nodig???

Status
Niet open voor verdere reacties.

gkesler

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2000
Heb ik als serieuze pc-gebruiker met een pc die uitgerust is met een goede antivirusscanner, een prima firewall en ten slotte met anti-spam en anti-spywaresoftware SP2 echt nodig? Na alles wat ik gelezen heb vraag ik me af of ik zonder ook verder kan? Alles werkt nu prima en ik vraag me af of mijn pc nog veiliger kan worden gemaakt als dat hij als is...Met andere woorden: wat heeft SP2 nog meer te bieden: wordt Windows XP stabieler of sneller?

wacht nog even

Het is alleen zeker dat sommige software het niet doet met SP2 en dat Bill Gates zijn firewall wil promoten, laat hem maar.

In een andere thread heeft een collega van ons een lans gebroken voor SP2, maar hij vertelde er bij dat hij alleen maar microsoft toeters en bellen had.

eric.

In he komende nummer van het blad computeridee wordt uitgebreid aandacht besteed aan sp2.
Misschien vindt je daar de nodige informatie om een goede beslissing te nemen.
Hoewel het normaal altijd is aan te bevelen om alle updates te installeren wordt over sp2 heel verschillend gedacht.

XP stabieler na sp 2 niet gemerkt
XP sneller na sp 2 niet gemerkt.

Wacht gewoon met installeren. Nu werkt de software nog wat na de installatie van SP2 nog de vraag is.

Ik wacht ook gewoon totdat de meeste problemen met SP2 versus andere software zijn opgelost.

Misschien dus wel helemaal niet.

@lei,

Ik vind het leuk dat je mij antwoorden aanhaalt maar waarom?
Ik geef alleen maar antwoord op een vraag.

Ik denk dat jou link eerder iets is voor de vraagsteller.

En ik heb sp2 al een antal weken op twee computers staan en het werkt bij mij naar behoren.
Geen software die het niet meer doet of ander vervelende dingen.
Wel de firewal uitgezet want die gebruik ik toch niet.
Mijn router zit goed dicht dus dat is geen probleem.

Maar ik dwaal af de vraagsteller heeft nu genoeg stof om over na te denken.

Geplaatst door l.slaats.

Zo bedoelde ik dat ook puppie ;)

Ik moet zeggen dat ik na een upgrade naar SP2 behoorlijk wat probleempjes had. Langzamer, sommige software deed vreemd. Nu heb ik alles opnieuw geinstalleerd en werkt alles naar behoren.

InternetExplorer en de XPfirewall worden na SP2 wat uitgebreid, als je die 2 niet gebruikt hoef je het IMO niet direct te doen en kun je uitstellen tot een herinstallatie.

Ik heb ook windows XP met SP2 er op staan, in het beging had ik nog kleine foutje, volgens mij kan je beter op de CD wachten. het updaten van SP2 duurt nog al lang, verder merk ik er niets aan.
Het is al drie weken uit en er zijn nog geen nieuwe update's geweest.

In ieder geval vind ik het aantal reakties op mijn vraag erg prettig! Dit helpt me zeker om een beslissing te nemen in de nabije toekomst! Ik word trouwens niet geattendeerd door e-mailtjes maar moet telkens mijn topic opzoeken om naar de reakties te kijken. In de instellingen staat volgens mij alles goed! Komt dit iemand bekend voor? Ik heb SP2 nog niet op mijn pc dus daaraan kan het niet liggen.....

Heb je bij je profiel wel je e-mail adres opgegeven? (Zal wel, want is verplicht voor registratie)

Heb je bij je profiel bij Aanpassen van opties wel Gebruik 'Email Notificatie' Standaard? op JA staan?

email bericht

Klik dan eens boven aan je topic op of die van een ander:

"ontvang updates over dit onderwerp"

Dan moet hij het zeker doen, als je email bij helpmij bekend is.

Eric.

P.S. Lucky fred was me voor.

OK bedankt voor de tip. Benieuwd of ik nu wel weer e-mails binnenkrijg. Bedankt voor alle andere reakties tot nu toe!

gkesler

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan