Mol
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 nov 2000
- Berichten
- 140
Beste lezers,
Een aantal dagen geleden heb ik SP2 geïnstalleerd op mijn PC die draait op Windows XP home edition - SP1 en nu krijg ik met geen mogelijkheid het programma OnlineBanking van Fortis aan de praat, d.w.z. ik kan niet meer inloggen.
Het is zelfs zo dat de in het bankprogramma ingebouwde Secure Layer mijn totale internet-verbinding blokkeert, iets dat vóór de installatie van SP2 niet gebeurde.
Pas als ik die Secure Layer uitschakel, kan ik weer met elk ander programma het internet op, maar kan dan weer niet inloggen op mijn bankprogramma, omdat dit programma die Secure Layer mist en erom vraagt.
Mijn verbinding met internet loopt via een ADSL-modem en werkt goed en was er al vóór de installatie van SP2, toen dat bankprogramma het nog goed deed.
De helpdesk van de Fortis bank kwam met de oplossing:
"installeer het programma ad-aware want u heeft een 'spider' op uw pc".
Dat programma had ik natuurlijk al laten draaien en er werd niets gevonden.
Later adviseerde de helpdesk om de Secure Layer opnieuw te installeren, heb ik gedaan, maar dat hielp ook niet.
Die helpdesk kan mij dus niet verder helpen, zijn er bezoekers van HelpMij.nl met zo'n soort ervaring en zijn er oplossingen?
Die zou ik dan graag vernemen, bij voorbaat dank.
Mol.
Een aantal dagen geleden heb ik SP2 geïnstalleerd op mijn PC die draait op Windows XP home edition - SP1 en nu krijg ik met geen mogelijkheid het programma OnlineBanking van Fortis aan de praat, d.w.z. ik kan niet meer inloggen.
Het is zelfs zo dat de in het bankprogramma ingebouwde Secure Layer mijn totale internet-verbinding blokkeert, iets dat vóór de installatie van SP2 niet gebeurde.
Pas als ik die Secure Layer uitschakel, kan ik weer met elk ander programma het internet op, maar kan dan weer niet inloggen op mijn bankprogramma, omdat dit programma die Secure Layer mist en erom vraagt.
Mijn verbinding met internet loopt via een ADSL-modem en werkt goed en was er al vóór de installatie van SP2, toen dat bankprogramma het nog goed deed.
De helpdesk van de Fortis bank kwam met de oplossing:
"installeer het programma ad-aware want u heeft een 'spider' op uw pc".
Dat programma had ik natuurlijk al laten draaien en er werd niets gevonden.
Later adviseerde de helpdesk om de Secure Layer opnieuw te installeren, heb ik gedaan, maar dat hielp ook niet.
Die helpdesk kan mij dus niet verder helpen, zijn er bezoekers van HelpMij.nl met zo'n soort ervaring en zijn er oplossingen?
Die zou ik dan graag vernemen, bij voorbaat dank.
Mol.