Ik krijg iedere keer de melding dat de updates er zijn.
Volgens mij is het de sp2, die ik nog steeds niet heb.
Ik heb maanden geleden de update gestart en de computer is helemaal vastgelopen. ik kon NIKS MEER.
dus ik durfde er niet meer aan. Maar ik hoor steeds meer mensen met problemen virus/spy en heb zelf vorige week alles opnieuw er op moeten zetten.
Wat een werk en ik ben nu toch wel toe aan de update.
Ik wil het a.s. vrijdag gaan proberen na de nodige maatregels te treffen. Ik heb een logje geplaatst en de pc is spy en virus vrij.
Maar wat moet ik nog meer doen of laten?
Wie geeft me tips, zodat het deze keer wel zal lukken.
Alles is welkom. Ook eventuele problemen die ik kan verwachten na de update van sp2, want ik heb er hier al vaker over gelezen.
Alvast hartelijk bedankt voor de reacties.:thumb:
groetjes Annie
Volgens mij is het de sp2, die ik nog steeds niet heb.
Ik heb maanden geleden de update gestart en de computer is helemaal vastgelopen. ik kon NIKS MEER.
dus ik durfde er niet meer aan. Maar ik hoor steeds meer mensen met problemen virus/spy en heb zelf vorige week alles opnieuw er op moeten zetten.
Wat een werk en ik ben nu toch wel toe aan de update.
Ik wil het a.s. vrijdag gaan proberen na de nodige maatregels te treffen. Ik heb een logje geplaatst en de pc is spy en virus vrij.
Maar wat moet ik nog meer doen of laten?
Wie geeft me tips, zodat het deze keer wel zal lukken.
Alles is welkom. Ook eventuele problemen die ik kan verwachten na de update van sp2, want ik heb er hier al vaker over gelezen.
Alvast hartelijk bedankt voor de reacties.:thumb:
groetjes Annie