sp2 erop zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst krijg je volgens mij de melding: "de updates zijn gedownloaded". En vanaf dan vraagt hij "wil u de gedownloade updates installeren". Maar ik kan dat spijtiggenoeg niet met zekerheid zeggen. Misschien toch beter dat bestandje van Bandit downloaden.

Ben nou bezig met downloaden vanaf Tweakers.net. duurt wel even , is een groot bestand, 258,45 MB. Zal toch wel de goeie zijn hoop ik.
duurt nog 36 minuten en dan zie ik het wel.
bij andere zag ik inderdaad staan IT prof. editie, bij deze niet

Is inderdaad in de 200 Mb.
Interessant, heb je ook een linkje voor me?

Ja en Bandit, wat dat "biertje grapje" betreft, nogmaals:
ik zei het al een keer, je doet je naam eer aan.
En dat is géén grapje:p
Maar toch de groeten..

Je hebt toch de pagina gekregen waar je de download kon aanklikken? Als je op die pagina bent, klik je in de adresbalk juist voor de "h" van http:// en selecteer je heel die regel, dan klik je met je rechtermuisknop op de geselecteerde regel en neem je kopieren en dan antwoord je op dit bericht en klik je het grijze vak aan waar je in antwoord. Je klikt nogmaals maar dan met je rechtermuisknop en neem "plakken", dan staat het adres hier.

noop, niet gelukt, klik maar eens op je eigen linkje. Volgens mij heb je niet alles geselecteerd.
Ik zie trouwens ook http://www.microsoft........ terwijl ik graag de pagina wil zien die zich nog bij de tweakers.net website bevindt. Dus niet de download-pagina van microsoft, maar de pagina van tweakers.net waar een linkje naar die microsoft-pagina stond.

Maargoed, het is niet van levensbelang.

Mvg, James:)

Nog steeds niet, maar dit keer ligt het niet aan jou. Volgens mij laat microsoft niet toe dat men direct linkt naar hun downloadpagina's. En die pagina bij Tweakers.net?

ik ben er zo op gekomen
Tweakers.net - Software updates [ Microsoft Windows XP SP2 NL ]
probeer dit eens

sp2 bij Google, kiezen alleen nederlandse pagina's
dan verschijnt er een pagina en dan de 6e is de tweakers.net.
lukt het zo?? ik heb hem wel binnen.
eerst moed verzamelen, heb net weer gelezen over vastlopen en dat kan aan de bios liggen.
en daar heb ik weer geen verstand van.

Geplaatst door a.jillal
sp2 bij Google, kiezen alleen nederlandse pagina's
dan verschijnt er een pagina en dan de 6e is de tweakers.net.
lukt het zo?? ik heb hem wel binnen.
eerst moed verzamelen, heb net weer gelezen over vastlopen en dat kan aan de bios liggen.
en daar heb ik weer geen verstand van.

Die mag je ook gebruiken!En Bios is van later zorg!niet op letten.
Stekker er uit en datgene gaan doen zoals @ikself heeft geschreven.
Succes
Bandito

Het is je niet gelukt het adres weer te geven omdat het nog niet in de adresbalk stond. Als er ergens op een bladzijde een linkje staat, dan klik je daar met rechts op en neem je in Internet Explorer "snelkoppeling kopieren" en in FireFox "koppelingslocatie kopieren".

En nu zwijgen we over dat adres, want ik krijg er grijze haren van.:D Nu doen wat bandito gezegd heeft.

@Bandit123: Bandito! Hoe schattig! Hahahaha....:D

Laatst bewerkt:
Geplaatst door James007
Het is je niet gelukt het adres weer te geven omdat het nog niet in de adresbalk stond. Als er ergens op een bladzijde een linkje staat, dan klik je daar met rechts op en neem je in Internet Explorer "snelkoppeling kopieren" en in FireFox "koppelingslocatie kopieren".

En nu zwijgen we over dat adres, want ik krijg er grijze haren van.:D Nu doen wat bandito gezegd heeft.

@Bandit123: Bandito! Hahahaha....
Jawel James, als ik die link aanklik hier op het forum, kom ik er meteen op, rarara

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan