sp2 erop zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door BANDIT123
Geplaatst door a.jillal
he Bandit, ik had anders gelezen, dat hij daarom kan vastlopen, kijk hier maar eens.
http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=550128/sc=751e56
Ja dat kan ik nou mooi toepassen, van James geleerd, goed hé, pluim voor mezelf.
[/QUOT

Sla de link op, maar je zal zien???Is allemaal van latere zorg!!!
heb ik al gedaan
(En anders kom ik op de fiets wel naar limburg)
Daar houd ik je aan !!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik weet het wel Annie.:D
Ach waarom vroeg ik ook achter die link! Zoveel gedoe om ff een linkje te kopieren naar het forum:(

Geplaatst door James007
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik weet het wel Annie.:D
Ach waarom vroeg ik ook achter die link! Zoveel gedoe om ff een linkje te kopieren naar het forum:(

Oja, en je quotes zijn weer kapot. Geldt voor beiden:p

JAMMER DAN, IK SNAP ER TOCH NIKS VAN, KAPOTTE QUOTES, WAAR NOU DAN??
ben je nou naar die link gegaan? zoveel moeite voor niets, dat kan niet!!!!!!:evil:

er staat niet voor niets onder je naam freewareverslaafde

Laatst bewerkt:
Dat heb ik al weggedaan, was enkel bij Bandit.

Ja, ik heb de pagina gezien, maar nu wil ik het woord "link" niet meer horen.:)

Geplaatst door a.jillal
er staat niet voor niets onder je naam verslaafde
Dat had betrekking op het woord freeware wat daar voor stond. Ik zou ook graag hebben dat je je nu concentreerde op je SP2-probleem i.p.v. dit topic vol te chatten en mij te beledigen met "verslaafde". Ik ben ermee weg.

Laatst bewerkt:
Hé Bandit, ik wil net de stoute schoenen aantrekken en sp2 installeren, want ik dacht, gaat het fout, Bandit heeft aangeboden om op de fiets (Hahaha, berg en dal)naar Limburg te komen om te helpen. Dus wat let me??
Maar dat ken je makkelijk aanbieden, want als mijn p.c weer vastloopt, kan ik toch niet meer op het forum komen. Althans hier thuis niet.
:confused: ::confused:
laatste vraag, hoef niet in veilig modus op te starten

Geplaatst door James007
Dat heb ik al weggedaan, was enkel bij Bandit.

Ja, ik heb de pagina gezien, maar nu wil ik het woord "link" niet meer horen.:)

Dat had betrekking op het woord freeware wat daar voor stond. Ik zou ook graag hebben dat je je nu concentreerde op je SP2-probleem i.p.v. dit topic vol te chatten en mij te beledigen met "verslaafde". Ik ben ermee weg.
Nou dat was bedoelt als grapje, zeg.
gewoon, zoals je het zelf eronder hebt gezet: freeware verslaafde. NIKS MEER DAN DAT, HOOR!!!!
zO KAN DIE WEL WEER.:8-0:

laatste vraag, hoef niet in veilig modus op te starten
--------------------------------------------------------------------

Nee hoor dat hoeft niet

Toch heel even laten weten ,dat het erop staat, de sp2.
Ik heb de update erop gezet. Het downloaden ervan duurde erg lang. Wel vreemd (en ik hoop niet dat ik problemen ga krijgen hiermee), maar hij kon 12 bestanden niet kopieren, de meeste met een dll extensie. Wat is dat? Ook de narrator.exe en de logon.scr en ook aktivmvxx.ax. Wie kan me zeggen wat dit allemaal is en wat voor problemen kan dit geven??
Ik kan in elk geval wel nog op het net en op het forum.
groetjes Annie

Problemen ondervonden met sp2 installatie: deze zijn allemaal met de dll extensie:
oakley, msvbvm, wmipjobj, oemiglib, nmchat, agentsr,
i81xdnts. en dan nog logon.scr en narrator.exe en msado20.tlb en plylst1.wpl en ativmvxx.ax.
wat betekenen deze allemaal?
wie weet het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan