sp2 installeert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

eekie

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Ik heb al heel wat sp2 tjes geinstalleerd maar heden stuitte ik voor het eerst op een curieus probleem bij het installeren van SP2 bij een kennis van me. Na het uitpakken en de systeemcontrole krijg ik het bericht dat er niet voldoende schijfruimte is terwijl er nog negen gigabyte beschikbaar is.
SP1 installeren lukt wel.
Wie heeft het antwoord?

Lijkt me niet. Ik heb xp sp2 geinstalleerd op schijven van 8 gig zonder enig probleem. Ook op deze schijf met 18 gig was sp2 geinstalleerd voordat bij het installeren van nieuwe updates het zaakje voorgoed vastliep.

misschien voldoet de proceeeor of dergelijk niet aan de systeemvereisten?

Nou het is inderdaad een opgepoetst oud lijk. Ik sluit dus niet uit dat bepaalde onderdelen niet constant optimaal presteren.
Ik heb het opgelost door n met nlite een unattended slipstream cd te maken.
Hiermee lukte het een upgrade te realiseren, zij het dat de installatie er nog een paar keer uit vloog omdat de cd niet erg goed werd gelezen.
Omdat ik op het internet ook niets vindt over het probleem hou ik het dus maar op gammele hardware

Lijkt me niet. Ik heb xp sp2 geinstalleerd op schijven van 8 gig zonder enig probleem. Ook op deze schijf met 18 gig was sp2 geinstalleerd voordat bij het installeren van nieuwe updates het zaakje voorgoed vastliep.

hoe bedoel je "voorgoed"

Dan heb ik een vraag:
ik heb nu sp2,
binnenkort komt sp3, kan ik dan op een schijf met 4 GB sp3 installeren. ik neem aan dat SP2 dan verwijderd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan