sp2 integreren in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

een nieuw gezicht hier op het forum, en al reeds een probleem... :D

Ik probeerde net een installatie CD te maken van m'n WinXP CD + SP2, volgens de richtlijnen van deze link:
http://www.helpmij.nl/leden/tazman/slipstream.htm

T.e.m. het upgraden naar SP2 ging alles perfect, en heb alle instellingen voor het branden perfect ingesteld volgens de uitleg. Toch liep er iets fout...
Ik volgde nochthans de tutorial stap voor stap, t.e.m. het branden met Nero (6.6.0.13). Ik zette ook de brand-snelheid op de minimum (4x). Maar na het branden kreeg ik de melding dat de procedure mislukt was.
Wanneer ik de CD in de CD-ROM drive stop, gebeurt er dan ook niks...

Mijn vraag is nu, is deze uitleg betrouwbaar? Ben ik toch nog ergens in de fout gegaan? Of ligt de fout bij mijn Window XP (home) CD, wat eigelijk een upgrade is?

Om te vermijden dat ik nog een hoop CD-tjes verknoei, vraag ik hier dus effe om raad. Ik heb ook een Windows XP home OEM CD, die ik ook wil backuppen als SP2 versie, dus...

Alvast bedankt,
 
Geplaatst door francozero
Mijn vraag is nu, is deze uitleg betrouwbaar? Ben ik toch nog ergens in de fout gegaan? Of ligt de fout bij mijn Window XP (home) CD, wat eigelijk een upgrade is?

Die informatie is betrouwbaar aangezien ik al verschillende malen op deze manier sp2 in winxp gezet heb.

ik vermoed inderdaad dat het probleem bij je xp cd ligt aangezien dit een upgrade versie is.
 
Hoi,

bedankt voor de reactie... :thumb:

De fout lag idd bij mij, maar de upgrade was niet de reden. Ik probeerde 't nog een keertje, en nu is 't wel gelukt.
Wat ik fout deed, was dat ik een txt bestand aan de CD had toegevoegd met daarin de product key. Dit bleek echter niet te werken...

Ik had nog een klein probleempje, maar dat heb ik per ongeluk als een nieuwe tread gepost... :eek:

Als je daar nu ook nog een oplossing voor had, was ik helemaal uit de brand. De post vind je HIER


Alvast bedankt,
 
Ok,

de 2 probleempjes heb ik al opgelost...
Na wat rondneuzen op een andere site, zag ik dat in deploy.cab niet naar setupmgr.exe en setupmgr.chm moet gezocht worden, maar wel naar setupmgr.exe en ref.chm.
Die 2 bestanden vind ik dus wel terug in m'n deploy.cab...

Wat betreft waar met het antwoordbestand te blijven, zag ik dat het als winnt.sif moest worden opgeslagen in de i386 map... voor het branden dus... :D

Nou ja, heb ik dus toch al 1 "kale" winxp + sp2 liggen. Da's misschien toch nog handig voor iets... :rolleyes:


Nu nog effe op zoek naar een winxp pro nl, en dan kan ik beginnen aan m'n "unattended"...

tot gauw,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan