SP2 schakelt NAV uit !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Berichten
2.402
Sinds ik SP2 heb geinstalleerd heeft mijn Norton 2004 de kuren. Normaal gesproken komt er rechtsonderin ook het icoontje van autoprotect te staan, maar dit is nu verdwenen. In opstart staat dat hij wel wordt opgestart, maar hij verschijnt niet :(

Als ik Norton zelf opstart en bij opties kijk, staat er geen vinkje bij autoprotect. Heb het vervolgens wel aangevinkt en laten uitvoeren (ook rebooten) maar het icoontje komt niet :8-0: De XP virusbeveiliging geeft wel aan dat alles goed is, maar of ik dat kan vertrouwen !?

Ook mijn icoontje voor Daemon tools verdween ineens van de taakbalk rechtsonder :eek: Heeft dit allemaal met elkaar te maken of is er iets anders mysterieus aan de hand ?

Heb ook al op virussen en spy- en adware gecontroleerd. Alles is clean !!

Is dit misschien weer zo'n Bil Gates Bug !! :rolleyes:


Remy
 
Ik heb juist het zelfde gehad en maar gezocht, de enige oplossing die mij geholpen heeft is, norton verwijderen en terug installeren en het was opgelost, en nu al een week geleden en het werkt perfeckt, en als hij nog een fout zou geven dan moet ge bitdefender eens online draaien , hij vind iets van win32, en daar moet het gaan
 
Geplaatst door Remy
Sinds ik SP2 heb geinstalleerd heeft mijn Norton 2004 de kuren. Normaal gesproken komt er rechtsonderin ook het icoontje van autoprotect te staan, maar dit is nu verdwenen. In opstart staat dat hij wel wordt opgestart, maar hij verschijnt niet :(

Als ik Norton zelf opstart en bij opties kijk, staat er geen vinkje bij autoprotect. Heb het vervolgens wel aangevinkt en laten uitvoeren (ook rebooten) maar het icoontje komt niet :8-0: De XP virusbeveiliging geeft wel aan dat alles goed is, maar of ik dat kan vertrouwen !?

Ook mijn icoontje voor Daemon tools verdween ineens van de taakbalk rechtsonder :eek: Heeft dit allemaal met elkaar te maken of is er iets anders mysterieus aan de hand ?

Heb ook al op virussen en spy- en adware gecontroleerd. Alles is clean !!

Is dit misschien weer zo'n Bil Gates Bug !! :rolleyes:


Remy

heb je al eens handmatig een live update gedaan van norton?
 
idd even uninstallen en opnieuw installeren
 
Als ik alles un-install behoud ik dan wel mijn updates ?

Of ben ik die dan kwijt ? Anders kan ik net zo goed gelijk de 2005 versie eroverheen zetten :p
 
Geplaatst door Remy
Als ik alles un-install behoud ik dan wel mijn updates ?

Of ben ik die dan kwijt ? Anders kan ik net zo goed gelijk de 2005 versie eroverheen zetten :p

dat weet ik niet, je updates ben je wel kwijt denk ik, maar als je versie 2005 hebt, pak die dan!
:thumb:
 
Ok dan installeer ik gelijk de 2005 versie, heb de NL versie hier toch liggen. Hopelijk is het dan verholpen.

THANX ;)
 
Na het installeren van Norton 2005 heb ik idd geen problemen gehad met het uitschakelen van Norton gehad, maar er komen wel andere truukje om de hoek kijken bij 2005, zoals de internetworm beveiliging die ook weer handmatig geconfigureerd moet worden, omdat anders enkele programma's dienst weigeren.

Een voorbeeld hiervan is 'Hulp op afstand' wat standaard al geblokkeerd word door NAV 2005.
Maar even de rechten toekennen en er is niks meer aan de hand. ;)

Probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan