Sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb xp opnieuw geinstalleerd, daarna liep alles goed firewaal, virusscan geinstalleerd, ad-aware spu&both laten draaien en daarna sp2 op advies van de microsoft laten installeren,
en nu start ie niet meer op.....tenminste tot het eerste logo en dan niets meer een zwart schern

wat is hier aan te doen?

Kom je nog wel in veilige modus?

Hoelang duurt dat zwarte scherm? De eerste keer kan dit een paar minuten duren..

Ik heb zeker 10 tot 15 min zitten wachten, veilige modus nog niet geprobeert

er zijn veel mensen die problemen hebben met SP2
dit komt meestal omdat ze niet de nieuwste versies van de drivers hebben geinstalleerd en SP2 niet met de oudere samengaat.

Als dit probleem blijft bestaan kun je SP2 (meestal) in de veilige modus verwijderen
Daarin kom door bij het opstarten op F8 te drukken, dan krijg je een keuzemenu en daar de veilige modus uit selecteren.

In de veilige modus ga je naar:
Configuratiescherm> Software
Dan aan de linkerkant: programma's wijzigen/verwijderen klikken
SP2 in de lijst opzoeken en op verwijderen klikken

Klopt ik had voorheen geen last, maar waar is sp2 dan voor, ik dacht dat het noodzakelijk was, hoe zit dat dan ?
kiezen uit twee kwaden..?

F8 of F2 bij dell computers

Laatst bewerkt:
als je op F2 drukt kom je in het BIOS
daar moet je niet zijn :)

-normale opstart procedure-

-paar vensters met tekst(indien je een snelle computer hebt zijn deze bijna niet zichtbaar)
-windows laad scherm met leuk groen balkje
-windows inlog scherm(indien ingeschakeld)
-bureaublad

en je moet op F8 drukken voordat hij bij het windowslaadscherm is, dan krijg je het keuzemenu

------

In SP2 zitten de meest recente updates die zijn uitgebracht door microsoft.... samen met verschijdene beveiligings updates..
SP2 kan het best op een computer geinstalleerd worden die waar windows vers op is geinstalleerd

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan