sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mister Edith

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
15
Hoi,

Na het installeren van servicepack 2 lijkt mijn adsl niet goed te functioneren.
mijn verbinding met het internet is prima, mijn telefoon werkt ook goed, maar als hij overgaat ligt mijn internet eruit.
deze week mijn computer geformatteerd omdat er ook andere problemen waren.
Het werkte allemaal prima
servicepack2 erop gezet, en verbinding ging weer mis
iemand enig idee?
 
Denk niet dat dat aan sp2 ligt.
vertel eens hoe de adsl is aangesloten.
Zo te lezen heb jij de splitter na een telefoon geplaatst, terwijl eerst de splitter moet komen en dan pas een telefoon of iets anders.
 
ja, ik heb de splitter inderdaad na de telefoonaansluiting geplaatst.
dat is niet goed, ik weet het.
dat kan in de kerstvakantie eindelijk aangepast worden (grondige verbouwing van 2½ jaar later :D ).
maar dan begrijp ik nog steeds niet waarom het dan bijna 2½ jaar goed gaat en nu plotseling fout.
 
Als er een stroomkabel te dicht langs je modem kabel loopt wil dit ook wel eens de verbinding verbreken
 
techniek.........praat me er niet van.
Ik zeg dan altijd .....hoe komt een hond aan vlooien?

Maar ja als je al verkeerd begint en nu na 2,5 jaar pas last krijgt dan kun je het ook zo zien.......
Ik heb 2,5 jaar gewoon geluk gehad.
 
hijs leuk gevonden:)
alleen wel vreemd dat dat geluk gelijk opgaat met het wel of niet geinstalleerd hebben met sp2
 
Geplaatst door Paintje
Als er een stroomkabel te dicht langs je modem kabel loopt wil dit ook wel eens de verbinding verbreken

Dan zou bij iedereen alles uit moeten vallen , denk daarbij aan alle aan sluitingen aan je computer (vooral bij mensen die kabel twisters gebruiken om de boel netjes opgeruimt willen hebben!!! )
 
Dan is sp2 toch iets gevoeliger ervoor.
 
tja, dat kan natuurlijk.
moet ik dus maar weer even geduldig afwachten totdat het wel goed is aangelegd.
zucht
 
Ikdenk dat er niks anders opzit
 
Geplaatst door Mister Edith
tja, dat kan natuurlijk.
moet ik dus maar weer even geduldig afwachten totdat het wel goed is aangelegd.
zucht

Je kunt nu niet bij het isra punt komen ? Dus daar waar de telefoon binnen komt ? Of zitten er nog "illegale" telefoonaftakkingen voor je splitter ?
 
ik kan dat nu nog niet aanleggen daar er nog een kastje afgemaakt moet worden zodat de splitter er veilig neergezet kan worden.
maar , 'o wonderen der computer' , daarnet kreeg ik telefoon en kon ik wel tegelijkertijd iets op internet opzoeken.
zal je altijd zien.
zet je het probleem uiteindelijk maar op het forum, gaat het plotseling wel goed.
niks veranderd en toch (tijdelijk?) opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan