Nadat mijn PC héééélllll vreemd ging doen heb ik alles eens opnieuw geïnstalleerd.
CD in de speler en herstarten.
Boot vanaf de CD en de C-partitie laten verwijderen.
Opnieuw XP op de vrij gekomen gedeelte gezet, nadat deze eerst is geformatteerd (NTFS).
Maar nu staat na opstarten altijd ALLE icoontjes door elkaar, zelfs nadat ik ze heb gerangschikt (automatisch rangschikken staat NIET aangevinkt bij scherm-eigenschappen).
Ook staat er nu op mijn externe Hardeschijf een map genaamd:
G:\1763baa585f46174ca4c1d56384ee842
Hierin staan o.a. de mappen: SP2QFE en update. . . .
Ondanks dat ik bij het her-installeren maar één gebruiker heb ingevoerd, moet ik bij het aanzetten van de PC ook altijd deze gebruiker selecteren! ! ! ! ? ? ?
Wie heeft op deze (of op één van deze) vragen een antwoord of kan hier iets over zeggen??????
BEN RADELOOS ! ! ! !
CD in de speler en herstarten.
Boot vanaf de CD en de C-partitie laten verwijderen.
Opnieuw XP op de vrij gekomen gedeelte gezet, nadat deze eerst is geformatteerd (NTFS).
Maar nu staat na opstarten altijd ALLE icoontjes door elkaar, zelfs nadat ik ze heb gerangschikt (automatisch rangschikken staat NIET aangevinkt bij scherm-eigenschappen).
Ook staat er nu op mijn externe Hardeschijf een map genaamd:
G:\1763baa585f46174ca4c1d56384ee842
Hierin staan o.a. de mappen: SP2QFE en update. . . .
Ondanks dat ik bij het her-installeren maar één gebruiker heb ingevoerd, moet ik bij het aanzetten van de PC ook altijd deze gebruiker selecteren! ! ! ! ? ? ?
Wie heeft op deze (of op één van deze) vragen een antwoord of kan hier iets over zeggen??????
BEN RADELOOS ! ! ! !