Sp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelltje

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2008
Hallo,

ik heb service pack 3 voor xp proberen te installeren, maar ik krijg hele tijd foutmelding.
en voor informatie moet ik dan naar dit adres: http://support.microsoft.com/kb/327101 daar staat op een gegeven moment dat:
3. Klik op het programma waarmee de opstartafbeeldingen worden aangepast en klik op Verwijderen.

maar wat is nou dat programma

en ik heb al een beetje rondgekeken op internet en dan zegt iemand dat dat ligt aan als bootskin of stylexp willen meedraaien, dat dan niet lukt(die moeten dus niet meedraaien, maar hoe zet je dat uit)

Jelltje

Lees wat er staat: Als je van die bootskin programma's hebt of programma's die ervoor zorgen dat er een afwijkend Windows scherm wordt getoond bij het aanzetten, dan moeten die verwijderd worden.
Het starten van appwiz.cpl levert precies hetzelfde als het aanklikken van Software in Configuratiescherm.

Meld anders even terug hier op het forum wat er bij jou aan programma's staat als je appwiz.cpl start, dan kunnen we misschien het programma danwel de programma's eruit pikken die mogelijk die kern-bestanden van Windows gewijzigd hebben.
Zet "Updates weergeven" UIT in appwiz.cpl, want het gaat om de programma's, niet om de updates op die programma's die we moeten weten.

We horen het wel.

Tijs.

een beetje late reactie maar sorry daarvoor

khoop dat je er wat mee kunt

Mogelijke kandidaten uit je lijstje die wellicht 'te diep' ingegrepen hebben in Windows:
[Ik zag alleen de toolbar staan, maar misschien gebruik je er nog meer van]: Daemon Tools
Protector Suite QL
SecureW2 suite
[Als Termical niet de berekensoftware van Gobain glasfabrieken is]: Termical
vTask Studio

Natuurlijk ken ik niet alle software uit dit lijstje: In bovenstaand lijstje ken ik niet SecureW2, Termical en vTask Studio.
Let even op: Protector Suite QL is voor (aanmelden met) vingertopherkenning. Lees goed in de handleiding van je computer/laptop wat je je op je hals haalt als je die software verwijderd, of bel de helpdesk van de fabrikant hierover. Het is namelijk niet de bedoeling dat je niet meer in je computer kunt na verwijdering van die software. ;)

Natuurlijk is het ook niet uit te sluiten dat er virussen/trojans/rootkits etc. op je systeem zijn geland. Je zou kunnen overwegen om (eerst) dáárop te scannen vóórdat je software gaat deïnstalleren. Zoek op dit forum naar de term MBAM en je vind geheid voldoende software en discussiedraden aangeduid die je verder kunnen helpen.

Meer heb ik niet voor je, hopelijk kom je ermee uit.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan