Spaanse taal als spellingscontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

johndejongh

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2000
Berichten
218
Bij mijn word 2000 lukt het mij niet om de spaanse taal als spellingscontrole te laten uitvoeren. Ik heb het via --start -- programmas -- microsoft office hulpprogrammas -- microsoft office taalinstellingen geprobeerd en dan lijkt het alsof het lukt. Stel ik vervolgens in Word spaans in en laat ik de spellingscontrole erop los krijg ik de foutmelding: kan msgr2es.dll en mssp3es.dll niet vinden.
Ook de microsoftsite geeft geen uitsluitsel omdat office 2000 niet meer ondersteund wordt????????
:confused:

John
 
Hi john,

Wat jij wilt kan wel, alleen moet je dan wel eerst de proofingtools van office2000 voor ES installeren. Hier in zit dan de dll ingebakken.
 
Hai John, :D

Je hebt hier de Spaanse Proofingtools bij nodig! (Bij de standaard versie van 2000 PRO zit zekers geen Spaans)

Gelukkig zijn er sites waar je deze gewoon kunt downen:
http://www.zjzmpop.co.yu/id3.htm

Let op lees het installatiehelpbestand GOED!

En ga niet zonder Pop-up-killer die Site OP!!!! :thumb:
 
Briljant!!!!!!!

Hoi Joost.

:thumb: Hij is gewéldig. Het klopt feilloos wat je zegt en werkt prima. Ook je waarschuwing was terecht. Ik kreeg meerdere malen melding van Norton dat er een virus/trojan en meer van die ongein gesignaleerd werd. Norton werkt in ieder geval prima :) .
Als men van die site gebruik wilt maken en, zoals ik, zo'n taalmodule wilt instaleren moet je ook even het troubleshootong op die site lezen. Scheelt veel klikwerk en foutmeldingen tijdens het instaleren.

Nogmaals bedankt.

John
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan