Goeiedag allemaal,
Ben al heel lang bezig met een Excel sheet v.w.b. de hypotheek.
Het is nu helemaal compleet, en het klopt iedere maand tot op de cent van wat er betaald moet worden.
Had van oorsprong een Spaar & een aflossing vrije hypotheek.
De aflossing vrije is zo'n drie jaar geleden overgezet naar een Lineair.
Dit zie je allemaal keurig in de sheet.(Tab bladen)
De cijfers van bijvoorbeeld de nu lopende Lineair laat ik door de formules ZELF berekenen, en wanneer ik inlog op de bank, klopt het tot op de cent af.
Qua Bank af, Afgelost deze maand , nog openstaand etc.
Maar nu die verrekte Spaarhypotheek.
Klopt ook precies.
MAAR DAAR WERK IK ZONDER FORMULES.
Die voer ik in aan de hand van de cijfers die ik van de bank ontvang bij een eventuele verandering, heb er goed de pest in !!.
Ben al zoveel maanden bezig op Google en allerlei plaatsen , (zelfs bij de bank gevraagd, om me te helpen HOE !!!! ze aan deze cijfers komen) en kom er maar niet achter.
Zou dit zoooo graag willen.
Ik zou graag willen , Als ik dan bijvoorbeeld de rente aanpas, het programma precies aangeeft, nou dan moet je zoveel per maand sparen om het eind bedrag te halen om dan de spaar hypotheek af te kunnen lossen, en dit ga je per maand betalen, en je hebt zoveel tot nu toe gespaard.
Precies zo als in het Lineair gedeelte.
Wordt er moedeloos van.
Is er iemand op deze aarde die me op weg kan helpen ?
Ik hoop dat er een slim persoon is.
Daag, Somchai
Ben al heel lang bezig met een Excel sheet v.w.b. de hypotheek.
Het is nu helemaal compleet, en het klopt iedere maand tot op de cent van wat er betaald moet worden.
Had van oorsprong een Spaar & een aflossing vrije hypotheek.
De aflossing vrije is zo'n drie jaar geleden overgezet naar een Lineair.
Dit zie je allemaal keurig in de sheet.(Tab bladen)
De cijfers van bijvoorbeeld de nu lopende Lineair laat ik door de formules ZELF berekenen, en wanneer ik inlog op de bank, klopt het tot op de cent af.
Qua Bank af, Afgelost deze maand , nog openstaand etc.
Maar nu die verrekte Spaarhypotheek.
Klopt ook precies.
MAAR DAAR WERK IK ZONDER FORMULES.
Die voer ik in aan de hand van de cijfers die ik van de bank ontvang bij een eventuele verandering, heb er goed de pest in !!.
Ben al zoveel maanden bezig op Google en allerlei plaatsen , (zelfs bij de bank gevraagd, om me te helpen HOE !!!! ze aan deze cijfers komen) en kom er maar niet achter.
Zou dit zoooo graag willen.
Ik zou graag willen , Als ik dan bijvoorbeeld de rente aanpas, het programma precies aangeeft, nou dan moet je zoveel per maand sparen om het eind bedrag te halen om dan de spaar hypotheek af te kunnen lossen, en dit ga je per maand betalen, en je hebt zoveel tot nu toe gespaard.
Precies zo als in het Lineair gedeelte.
Wordt er moedeloos van.
Is er iemand op deze aarde die me op weg kan helpen ?
Ik hoop dat er een slim persoon is.
Daag, Somchai