Spaces bekijken lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

CWhore

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2005
Beste Helpmij,

Het lukt me niet om de spaces van mijn contactpersonen te bekijken. Wanneer ik op dat sterretje druk wat voor de contactpersoon zn naam staat opentie eerst een klein venstertje, met wat kleine foto'tjes erin.
In dat kleine venstertje kan je op diegene zn naam klikken, vervolgens wordt IE geopend. En komt er een schermpje om in te loggen.
Zie screenshot
Dan log ik in, en krijg ik dit te zien:
Na het inloggen

Waar zijn nu de spaces??

Ik gebruik MSN Messenger 7.5 Plus!

Admin_Frisian zei:
De vraag is verplaatst naar de juiste sectie. :)
dit de juiste sectie? Volgens mij moet ie naar software messengers.

maargoed
dat is volgens mij een foutje van msn. als je ingelogt bent, moet je gewoon nog eens klikken, dan doet ie het waarschijnlijk wel.

lollige zei:
dit de juiste sectie? Volgens mij moet ie naar software messengers.

maargoed
dat is volgens mij een foutje van msn. als je ingelogt bent, moet je gewoon nog eens klikken, dan doet ie het waarschijnlijk wel.
Spaces en MSN zijn verschillende dingen net als Hotmail en MSN.

Wat heb je aan beveiligiging op je computer staan (antivirus, antispyware, firewall)??

Spaces en MSN zijn verschillende dingen net als Hotmail en MSN.

Inderdaad, ik kan er zoveel keer op klikken als ik wil, maar telkens opentie IE en vraag om mn login. Wanneer ik dan inlog zie ik nog niets, dan mijn eigen Hotmail account opties.

Heb jij wel een Hotmail-postvak in?? Zo ja werkt deze wel goed??

Gebruik je wel een Hotmail-adres en niet een adres wat je hebt geregistreerd bij Hotmail??

Jup, die heb ik. En een Hotmail adres ook:**********[at]hotmail[dot]com :)

Laatst bewerkt:
Adres mag je weghalen;)

Verwijder alle tijdelijke bestanden en cookie's is. Dit kan je doen in Internet Explorer onder extra->internet opties.

Ik gebruik hier C-Cleaner voor :) Werkt ook goed,

Maar heeft dit effect, dat het gaat werken?? Bij mij anders niet

Draai IEfix even: www.hitmanpro.nl/iefix.exe

De instellingen van Internet Explorer worden hierdoor gereset. De startpagina wordt ook veranderd, maar deze kan je later weer handmatig terugzetten:)

Nogmaals de vraag: Wat heb je aan beveiliging op je computer.

Oke, heb het programaatje geinstalleerd en een keer uitgevoerd. Moetk nu ff mn pc resetten.
Beveiliging:
- ZoneAlarm Security Suite
- Antivir + AdAware

Khoop dat het gaat werken

hm...:( Wanneer ik nu op dat sterretje druk in MSN opent hij hem in Firefox. Eerst wel in IE.
In IE bij Extra>Opties>Programma's heb ik al dat blokje aangevinkt "Controleren of IE de standaardbrowser is".

Dit is vaag...want toch opent hij hem in FireFox...

Maak je gebruik van Messenger Plus??
Zo ja heb je daar nog eventueele plug-ins bij geïnstalleerd??

Over de beveiliging:
In ZoneAlarm Security Suite zit een antivirusprogramma, dus je hebt nu twee antivirusprogramma's (die van Zone Alarm en Antivir). Het is beter om er één te verwijderen.

In mijn allereerste post staat dat ik MSN Messenger Plus 7.5 gebruik ;)
Owja...Ik heb hier ook de plugin StuffPlug-NG op geïnstalleerd.

P.S Het ingebouwde Antivirus van ZoneAlarm is dusdanig slecht dat het voor de meest voorkomende virussen wel handig is.
Echter, AntiVir staat niet continu aan, slechts 1 keer in de week doe ik daarmee een full-system scan mee. Zodat hij niet in de knoop zit met ZoneAlarm :)

Dan is het goed met de antivirus:thumb:

MSN Messenger 7.5 en Messenger Plus was duidelijker geweest;), maar nu weet ik het ook:)

Open MSN Messenger en ga naar: plus->voorkeuren->plugins. Klik één keer op StuffPlug NG en klik daarna op Instellingen.

Haal nu het vinkje weg bij: Open all links in the default browser (open alle links in de standaard browser). Klik op OK en klaar. Meld even opnieuw aan en probeer nog een keer een Space te bereiken.

Het werkt!! Bedankt!

:thumb: :thumb: Sorry dat het zo lang duurde mijn reactie, maar kwas even weg :D

Hij doetet weer!!! :D

;) Hartelijk bedankt voor je snelle hulp!! ;)

Kan ik eindelijk weer Spaces bekijken :p

Laatst bewerkt:
Graag gedaan:)

Ik ben allang blij dat je iets laat horen:p

Ik heb een vraag die in het verlengde ligt van dit topic...

Ik ben bezig mijn MSN Space te maken, maar ik wilde deze pas openbaar maken als hij helemaal naar mijn wens is. Ik kan bij instellingen wel wat veranderen waardoor bepaalde opties niet zichtbaar zijn. Hoe kan ik het nu zo instellen dat mensen niet op mijn Space kunnen?

Bijvoorbeeld bij web-log.nl kun je deze optie makkelijk aanklikken, hoe zit dit dan bij Space?

Ik had iemand anders gevraagd om mijn Space te bezoeken, maar als ze dan mijn visitiekaartje bekeek dan bleef die blanco. Ik vraag me af of dat een garantie is dat niemand er op kan, totdat ik het wil.

En op de hoofdpagina van MSN Space kan ik mijzelf ook niet opzoeken. Misschien is dat ook een goed teken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan