Spam Balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaGroove

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2003
Berichten
120
Dag Iedereen,

Mijn computer heeft op de een of andere manier allemaal spam geinstalleerd. Ik heb het meer en deels kunnen verwijderen, maar er is nog een balk in Internet Explorer, die de computer nog al langzaam maakt. De balk heet: "fneaoucdfrb". Beetje vreemde naam, en ik kan hem ook niet op mijn computer vinden:O. Het balkje is Blauw, en er zit een zoek functie in.

Weet iemand wat het is, en nog beter 'hoe ik het kan verwijderen...' ik hoor het graag:D

mvg

Wouter
 
Heeft het iets te maken met lop.com.
En gebruik je nog programma's om spam te weren cq. te verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Waar vind ik een goeie, gratis Spam filter/verwijderaar.

Iemand heb net tegen me gezegd dat het via de MSN+ binnenkomt:O, kan dat?

mvg

Wouter
 
spam en spyware zijn niet hetzelfde, spam is ongewenste mail, spyware zijn proggies die je gegevens op je pc stiekem doorgeven, en bvb allerlei sites laten openen, ongewenst ...

een goeie spamfilter is mailwasher ...
 
hmm... ik weet dan niet waar ik dat balkje onder moet zetten. Want het is eigenlijk gewoon reclame. Zoals 'msgBoxen' met 'wil je nu dit en dat spelen'. Het zijn dus echt programma's die op mijn computer geinstalleerd zijn:s.

Met AD-WARE heb ik gister al heel veel weg gekregen. Ik ga het nu met Spy-ware proberen. Maar ik denk dat ik gewoon de ''echte" naam van het programma moet hebben, want dan kan ik hem uninstalleren. Onder Start-Configuratiescherm-software heb ik hem niet gevonden:S

mvg

Wouter
 
Als spybot hem niet verwijderd moet je ff een hijackthis.log in m'n eerdere link zetten, dan ben je die balk op zeker kwijt.

Spybot en Ad-Aware wel eerst updaten voor het scannen!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan