Spam best for your health

Status
Niet open voor verdere reacties.

maudie

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2006
Ik heb de nieuwste versie van Norton anti virus incl. anti spam. Ik krijg echter heel veel (20 per dag) mailtjes binnen met als onderwerp best for your health. Deze mailtjes worden wel in de anti spam map gegooid door Norton, werkt dus goed, maar ik wil deze mailtjes niet meer krijgen! Dat lukt echter niet. Ook als ik unsubscribe doe werkt dat niet. Het bericht komt van tientallen verschillende e-mail adressen. Wie weet raad??
Alvast bedankt, Maudie

Ik heb de nieuwste versie van Norton anti virus incl. anti spam. Ik krijg echter heel veel (20 per dag) mailtjes binnen met als onderwerp best for your health. Deze mailtjes worden wel in de anti spam map gegooid door Norton, werkt dus goed, maar ik wil deze mailtjes niet meer krijgen! Dat lukt echter niet. Ook als ik unsubscribe doe werkt dat niet. Het bericht komt van tientallen verschillende e-mail adressen. Wie weet raad??
Alvast bedankt, Maudie

unsubsribe mag je nooit doen !! Dan weten ze dat je mailadres bestaat !

Inderaad, je moet de afzender niet laten weten dan het mailadres bestaat dus nergens op klikken in de mail. Op geen enkele link!
En rechtsklik op het spam-bericht en kies bij Anti-Spam voor Afzender blokkeren, en bij de andere ook.

Als ze hetzelfde onderwerp hebben, kan je bij Outlook / Outlook Express instellen dat een mailtje met zo'n onderwerp direct naar een andere map gaat. Lees dit hier om te kijken hoe dat moet.

Laatst bewerkt:
Je wil dat ze niet meer verstuurd worden dus?
Helaas dat heb jij niet in de hand,spam versturen ( en daarmee ontvang jij het ook) kan altijd omdat men nu eenmaal je adres weet. Enige oplossing is een ander adres nemen en hier heel voorzichtig mee omspringen. Dus niet zomaar bij willekeurige sites opgeven als men daarom vraagt. Gebruik daarvoor bijvoorbeeld een hotmail account.

Inderdaad, over Gmail niks dan lof.
Houd bijna alle spam tegen:thumb:

je kan gmail als spamfilter gebruiken, en alles automatisch laten forwarden.

Wat bedoel je precies?
Ik gebruik Gmail als POP3 en krijg zelden spam. Kijk ik nu online bij mijn account in de spam map dan staat die vol maar daar zie ik gelukkig niks van in OE!!

Wat bedoel je precies?
Ik gebruik Gmail als POP3 en krijg zelden spam. Kijk ik nu online bij mijn account in de spam map dan staat die vol maar daar zie ik gelukkig niks van in OE!!

je kan gmail automatisch laten forwarden naar gelijk welk adres ... en voor ie doorstuurt gooit gmail er toch alle spam uit ... zo kent niemand je echt adres ( als je niet wil )

Hoe kan je gmail automatisch laten forwarden??

gmailyh0.jpg

Wel mooi maar ik gebruik hem maar gewoon als POP3.
Gaat net zo goed:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan