spam: hoe te blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimpelman

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2008
Ik ben een leek. Mijn vriendin heeft outlook via tranzip .
Nu spam dat verstuurd is naar het algemene email adres. Dus alles na het apestaartje.
Maar ook geadresseerde spam.
Nu kun je de spam van de eerste catagorie geloof ik blokken door te kiezen voor catch all. Klopt dit? en Hoe doe ik dit?

Naast haar eigen email staat ook de email van iemand anders via diens site (gehost bij Vuurwerk) naar haar doorgeschakeld. Hier geldt precies hetzelfde: de spam rolt geadresseerd en ongeadresseerd binnen..

En wat kunnen we doen aan de geadresseerde spam? Het gaat echt met vele 10 tallen zo niet 100 per dag!!!

Hopelijk weet iemand raad

Alvast bedankt!!

Wim
wvanderzel@gmail.com

Mail op spam filteren gaat ook goed met een programma zoals MailWasher (er is een gratis versie; niet de volledige; maar met de gratis versie kan je prima werken). Voor je je e-mail gaat ophalen start je Mailwasher; die haalt eerst al je mail binnen; spam kun je dan zelf eruit halen (black list) en daarna de boel verwerken. Alleen goed gekeurde e-mails komen nu jouw e-mail programma (Outlook, Thunderbird...) binnen. Ik vind het handig werken; alhoewel ik ook een spamfilter heb aanstaan van mijn proivder. Maar goed; misschien kun je Mailwasher eens proberen...

En de free is maar voor 1 account.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan