Spam mail in Gmail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
428
Hallo,

Ik heb de laatste week dat er van een bepaald email adres alle berichten ervan in spam mail terecht komen.
Het email adres waar ze vanaf komen staat in mijn adres boek van gamil maar ze blijven in spam terecht komen, Wat ik opzich al raar vind ik heb de afzender nooit in mijn adres boek geschreven en maanden lang kwamen ze gewoon mooie in postvak in terecht en het gaat op de nieuwsbrieven van www.pp24.nl.
Hoe kan dit oplossen zodat ze gewoon weer mooi in postvak in komen.

Alvast bedankt
 
Wordt koffiedik kijken, maar ik geef een paar hints:
a. Je praat over een nieuwsbrief. Het zou kunnen zijn dat die naar teveel mensen tegelijk is verstuurd.
b. pp24.nl heeft geen SPF-record. Er kan dus niet geverifieerd worden dat het ip-adres van waaruit het verstuurd is een 'eerlijk' afzend ip-adres is (dus niet van een spammer...) Misschien is het beleid van Gmail aangescherpt daaromtrent. [Het is overigens erg slecht van pp24.nl om geen SPF-record te hebben...]

Tijs.
 
Nieuwsbrief is mischien overdreven maar ik krijg politie bericht als er wat gebeurt zoals ik op de site staan van pp24.nl.
SPF-record heb ik nooit van gehoord. Maar heb 1 jaar zonder problemen ontvangen en vind het raar als je de afzender in contacten heb toegevoegd dat ze dan blijven komen in spam
 
Je reageert niet echt inhoudelijk, maar je zou eens bij die website kunnen navragen of jij de enige bent met een Gmail account die hier tegenaan loopt sinds vorige week.
Wellicht weet men er gewoon van en (hopelijk) wordt er dan aan een oplossing gewerkt.

Misschien even extra, voor je beeldvorming: Wij gebruiken hier op de zaak een ander product van Google, namelijk Postini, als anti-spam maatregel. En daarvan zijn recent (1 1/2 maand of zo) de maatregelen verscherpt. Oftewel: Bij ons komt veel meer in quarantaine dan vroeger het geval was... Dus wellicht heeft men dat doorgetrokken naar Gmail.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
dan zal ik eens kijken om een e-mail te sturen naar gamial anders maar een hotmail adres pakken voor die berichten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan