Spam mail van eigen account

Status
Niet open voor verdere reacties.

eefschoen

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
HOi,
Ik krijg heel veel job opportunity's endergelijke van mijn eigen mailadres. Als ik dus kies voor afzender toevoegen aan lijst van onveilige afzenders, kan ik dus nooit mail naar mezelf sturen. Hoe kom ik toch van deze rommel af? En ook rolex.com blijft maar iedere x met een ander mailadres wat sturen.
Kom er niet vanaf. Zo'n 150-200 mails per dag komen er binnen in dit genre.
Help
Dankjewel alvast.

Hoi,

Ik had hetzefde met hotmail. Na verloop van tijd heb ik dat account laten sluiten en een gmail-account genomen en nergens last meer van. Misschien is dit ook een oplossong voor jou...?

In ieder geval succes ermee.

Groeten Chris

Ik heb het met onze zakelijke mail. Nee die kan ik niet wegdoen. Is van de bedrijfsnaam zeg maar. Met hotmail of zo ja dan kun je het gewoon opzeggen, maar er moet iets voor zijn voor dit probleem. Ik wacht de juiste helper ff af...

Laatst bewerkt door een moderator:
:d Nu heb je functie's dat je alles via hotmail en/of msn blokkeren of als een spam of ongewenst, ... beschouwen kan.... heb je ook die optie geprobeert ?? :D

Laatst bewerkt:
Het gaat niet over hotmail of msn.... zakelijk mailadres in outlook....

:D Ach zo sorry dan.. in dit geval kan je zo : ...:D
--------------------------------------------------
Je kunt een e-mail adres als volgt blokkeren zodat je geen mail meer van dat adres
ontvangt.

Ga naar:
Extra,
Berichtenregels,
E-mail,
Regels voor e-mail
Kies Nieuw,
Je krijgt nu drie vakken
Vink in vak 1 aan “ Als de regel bepaalde personen bevat”
Vink in vak 2 aan: “ Verwijderen van de server”
Geef in vak 3 aan : “als de regel van”: hier het e-mail adres: van degene die
je niet meer wilt ontvangen. Klik op de blauwe tekst je krijgt een nieuw venster

vul daar het e-mail adres in wat je wit blokkeren, Klik op Toevoegen. en klik op OK.

Nu zullen de berichten van dat e-mailadres niet meer binnengehaald worden van
jouw postbus, maar ze zullen daar dan verwijderd worden.

Die snap ik, maar nu komen ze van mijne eigen mailadres. Dat is het probleem dus.... Ik kan mezelf niets meer sturen dan.
Ik begrijp jouw stappen, maar dat heb ik al van andere rotzooimails gedaan.

@eefschoen Zou je willen stoppen met het onnodig quoten van berichten. Onnodige quotes verwijderd.

Huh wat doe ik fout dan? Moet ik niet op dat Quote drukken als ik wil reageren op het antwoord van iemand?

:D Je kan wel jou zelf post sturen, hoezoo zou je die nie kunne ? ... maar tuurlijk en snap ik niet hoezo je een mail met je eigen adres naar je ook eigen adres sturen willen ?? :D
die doe je toch met een andere adres...of ?:)

@eefschoen Wanneer je direct reageert op een antwoord is het niet nodig om dat bericht te quoten.

Ow. oke. Ik dacht dat dat quoten reageren was op de mail in dat scherm. Hoe weet ik nou waarop ik dan reageer...

@ryonix Ik heb wel vaker dat ik een mail naar mezelf stuur als ik bijvoorbeeld iets wil bewaren of backup-en van laptop naar PC. Of ook op andere computer wil gebruiken. Ik heb geen netwerk met mijn computer en laptop dus doe ik dat zo. Ik zou ook niet weten hoe dat moet dus vandaar dat ik wel eens mail naar mezelf verstuur. Maar ik ga eens bij die regels in outlook zoeken want misschien moet ik het maar eens helemaal anders instellen,

*uch* Waarom negeer je mijn post? (#10) *uch*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan