Spam met backdoor virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Indalo

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Beste

Ik word constant bestookt met spam mail in de vorm van zie onderstaand voorbeeld

To the beloved
Password is 940822

Verder bevat deze mail altijd een bijlagen met een backdoor virus dat gelukkig door Norton verwijderd wordt.

Mijn PC systeem bevat Windows XP met servicepack 2
Ik heb mijn harde schijf geformatteerd en alles opnieuw geïnstalleerd maar ze blijven binnenkomen die mails

Moet ik een nieuw E-Mail adres aanmaken of is er een andre oplossing voor die rommel tegen te houden.

Peter

Backdoor virus

Al die tools zo als mail washer filteren het er wel uit maar de rommel blijft evengoed binnen komen. Ik dacht dat er ergens iets vermeld staat in het register wat een link naar buiten uitgeeft en zo die spam stuurt. Ik had van deze PC een ghost gemaakt allang voor die problemen en hem weer terug gezet maar dat lost niets op.

Ik ben ook gaan klagen bij mijn provider maar die bieden alleen maar een extra virus software aan.

Ieder mail bevat een bijlagen met een backdoor virus dat door Norton er gelukkig wordt uitgehaald maar wat als deze dat nier meer doet

Nogmaals ik vraag me af moet ik het systeem eens extern laten scannen ofr moet ik een nieuw E-Mail adres aanmaken.

Ik ben ondertussen wel over gegaan op Google en die doet dat gelukkig nog niet.

Weet jij of iemand anders een goed voorstel om dit op te lossen ?
Alvast heel hartelijk dank bij voorbaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan