Spam of Mailbomb

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaakmans

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Berichten
164
Hallo allen,

Wegens een fout bij de mailserver van RTL Nederland ontvang ik nu 7624 maal een inschrijfformulier voor een televisieprogramma. Met ontvangen is hij nu op 186.

Ik had deze maar 1 maal nodig. Ik heb al gebeld en de IT afdeling daar geeft aan dat dat mailadres niet bij hun op de server is maar hij gaat uitzoeken bij wie wel.

Ondertussen komt er per uur 1000 extra mailtjes bij. Dus het kost me heel veel bandbreedte deze te ontvangen (eigen domein).

En daarnaast veel tijd. Plus het feit als ik dit wil verwijderen en precies in het midden zit een belangrijk mailtje ben ik die ook kwijt.

Enig idee hoe ik hem kan laten stoppen die (inmiddels 8000) mailtjes te ontvangen?
 
Je vraag staat verkeerd.

Als je een eigen mailserver hebt, zet de vraag dan in die sectie neer (Helpmij.nl Forum > Internet en internet server applicaties > Maak je eigen mailserver)

Heb je gewoon een mailprogramma dat je gebruikt om pop3 mail op te halen, zet dan je vraag in de sectie van je mailprogramma. Links daarnaartoe staan in deze posting

Tijs.
 
Je vraag staat verkeerd.

Als je een eigen mailserver hebt, zet de vraag dan in die sectie neer (Helpmij.nl Forum > Internet en internet server applicaties > Maak je eigen mailserver)

Heb je gewoon een mailprogramma dat je gebruikt om pop3 mail op te halen, zet dan je vraag in de sectie van je mailprogramma. Links daarnaartoe staan in deze posting

Tijs.

Jah inderdaad had hem gewoon in het subforum van outlook kunnen zetten. Maar eh, hoe doe ik dat nu dan:p
 
Klik op "Meld misbruik van dit bericht" in/onder je eerste posting van deze discussiedraad, en geef dan aan dat je je vraag graag verplaatst ziet worden naar het Microsoft Outlook subforum.

Tijs.
 
Inmiddels heeft een collega moderator de topic naar Outlook verplaatst.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan