spam op gmail en filtering

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutch1

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
111
dag allemaal,

ik gebruik gmail.
de laatste weken word ik overspoeld door spam (christmas is-coming, viuagra, canadian pharmacy e.d.)
ik heb geprobeerd in gmail het filter in te stellen/maken.
dit lukt me niet, mede omdat de emailsadressen van waaruit gezonden worden constant worden veranderd.
boven dien wordt de spam via .ru-sites doorgesluisd.
de geboden oplossingen van gmail op hun forum gaan vooral over het blokkeren van mail-adressen.

graag een oplossing

dutch1
 
Dat snap ik niet, ik heb gewoon heel simpel het spamfilter online aangezet en krijg in zijn geheel geen spam meer !!

Hoe heb jij het één en ander trachten te doen?
 
Dank voor je reaCtie.
Als ik de zooi weer eens krijg dan doe ik het volgend:
1. ga naar instellingen van gmail
2. filter maken
3. ik noem wat er in de kop staat, evt. afzender, onderwerp dus, en evt. woorden.
4. daarna zeg ik verwijderen
5. evt met bijlagen
6 filter maken

daarna komt het spul net dezelfde tekst weer (christmas is-coming) weer gewoon binnen, alleen verstuurd door een andere afzender
 
Verplaats het mailtje naar spam.
Heb je een grotere kans dat soortgelijke mailtjes automatisch in je spam box komen te staan.
Filter instellen heeft (zoals je zelf merkt) weinig zin ;)

Tardis
 
spam, gemail filtering

het verplaatsen naar de spam doe ik al
maar wat als er 20 per dag van dezelfde club binnen komen?

in ieder geval dank voor je reactie.
En ja, misschin verdient Google er ook aan,lol

dutch1
 
spam gmail

nogmaals dank voor de antwoorden.
het feit dat het filter van gmail gewoon niet werkt doet bij mij de vraag rijzen wat het doel is van het hoofdstuk filter van gmail.

dutch1
:shocked:
 
hallo,

ik heb precies hetzelfde probleem en ben nog steeds op zoek naar een oplossing. mijn mailbox loopt bijna iedere tweede dag vol. maar ik ben ben best onhandig als het om instellingen etc gaat. misschien kan ik hier nog iets leren. alvast dank,

panda3
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan