Spam, Spam en nogeens Spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees660

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Berichten
12
Iedere keer als ik op verzenden ontvangen klik krijg ik een hele lijst met spam. Ik word er echt knettergek van. Ik ben altijd heel voorzichtig maar toch krijg ik dit. Hier moet toch iets aan te doen zijn? Wie helpt mij opweg. Ik heb zelfs vaker dat goede e-mails verwijder tussen de rotzooi in. HELP!

 
Hallo kees,

Ik heb helaas slecht nieuws voor je maar ook een beetje hoop.
Je kan niet meer voorkomen dat deze mail naar je adres word gestuurd omdat je adres nu eenmaal bekend is bij de spammers en dan blijven er twee opties.

1. Je instaleert een spamfilter ( bijvoorbeeld Mailwasher of Spamfighter) en gebruikt deze om je mail te filteren. Echter is dit slechts een pleister op de wond omdat het nog steeds verstuurd word.
2. En dat is het beste, je neemt een ander e mail adres en heft deze op en bent in het vervolg NOG voorzichtiger met wat je met je e mail adres doet.

Verder kan je niks doen.
 
Mja, dit is natuurlijk niet zomaar ontstaan. Zeker als je zó veel van die rommel krijgt. Je mailadres ligt op straat, en je zit er maar mooi mee.
Mails en afzenders lijken ook niet op elkaar, dus regels maken om er een beetje van ontzien te worden heeft ook niet zoveel zin. Wat je in ieder geval nooit moet doen is op dit soort mails antwoorden. Beter nog om ze uberhaupt niet te openen.

Je zou ook eens kunnen proberen of je gehoor krijgt bij je internet-provider. Misschien dat die er wat aan kunnen doen (sommige providers verdenk ik er ook van om met opzet spam door te laten komen, om zo maar hun eigen spamfileter aan de man te brengen)

Welke provider heb je? Ken je mensen met dezelde provider en een vergelijkbaar probleem?
 
@home.

Ik open deze e-mails ook nooit. Ik word er wel goed ziek van.
 
ander adres is natuurlijk de oplossing, maar inderaad... wees er zuinig mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan