Spam Van me zelf ...?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat bedoel je? E-mail met je eigen e-mailadres. Als dat het geval is, is het niets nieuws. Die krijg ik al zo lang. Gewoon niet openen en naar de SPAM-map verplaatsen. Deze regelmatig legen. Klaar.
 
ja maar ik krigj die als zelf spam terwijl ik niets van weet en ook anderen vrienden van mij van mij

Hoe kan dat ? dan dat mij email spam email adress is geworden ?


Doet dat bedrijf dat ?
 
Daar kun je niets aan doen. Dat is nu eenmaal een techniek die ze gebruiken en je kunt je eigen e-mailadres niet blokkeren. Maar je zult zien, consequent niet openen en verwijderen en het zal minder worden. Overige spam kun je natuurlijk wel blokkeren.

Een andere zaak is als via jouw e-mailadres spam verzonden wordt aan jouw kennissen, familie en vrienden. Dan moeten anderen je even uitleg geven. Misschien een account gehackt?

Je kunt in ieder geval even scannen met MBAM (freeware). Voor het scannen altijd eerst updaten!
 
Laatst bewerkt:
Niet te vergeten dat je je wachtwoord ook nog kan veranderen..

Spam komt niet uit zichzelf.
 
ik zou scan doen met mb

en kijken wat dat voor resultaat geefd maar vraagje

full of fast ze zegge dat snelle scan beter ? is

of zou ik folle scan doen ?
 
Snelle scan scan't de mogelijke systeembestanden of 'vaak gebruikte' plekken voor virussen. (Windows map, tijdelijke bestanden, downloads etc). Volledige scan scant je hele systeem.
 
hoe kan dat helpen als ik vragen mag ?

hebben ze dan mij acount gehackt maar zal proberen
 
Tjah.. Was makkelijker als ik wist over wat voor email het gaat. Hotmail, Gmail, de email bij je provider (of je daar het wachtwoord van kan veranderen weet ik niet. Anders de raad van De Hulk opvolgen)
 
ik heb wachtwoord veranderd dus ik zou geen spam mer moette ontvangen dus ik hou julie op de hoogte.

Gr
 
inderdaad het hebt geholpen

wachtwoord veranderen

en niemand ontvangt spam van mij niet meer en ik zelf ook niet

Dus mensen die het zelfde probleem hebben

De oplossing staat er:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan