Spam vanuit mijn hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rachelina

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Goedendag,
Een jaar geleden ongeveer kreeg ik van een paar mensen de vraag waarom ik ze altijd spam stuurde, ik kreeg het probleem niet opgelost en heb dit jaar een nieuw email adres aangemaakt op hotmail. Nu krijg ik echter weer al maanden te horen van iedereen dat ik spam naar ze verstuur. Ook naar mensen die niet eens meer in mijn contactlijst staan, de verstuurde mails komen ook nooit in mijn verzonden items map.

Ik heb mijn wachtwoord ontelbaar veel keren veranderd, het heeft niet geholpen, ook het nieuwe adres niet. Ik heb dit jaar een nieuwe laptop gekocht en het probleem heeft zich ook op deze laptop voortgezet.

Ik sta nu met mijn handen in het haar, want ik zie het niet zitten om mijn mailadres weer op goed geluk aan te passen zonder resultaat. Weet iemand waar die spam vandaan kan komen en bovenal, hoe ik er weer vanaf kom? Ik heb een bestand gedownload genaamd HiJack this, maar ik heb er te weinig verstand van om de informatie die daaruit voortkomt in de praktijk te benutten.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Bij voorbaat dank!

Vriendelijke groet,

Rachelle

Het Hijack log kun je plaatsen op deze site. Daar helpen ze je heel goed met dit soort problemen.

grtjs jjw

waarscheinlijk een msn hacker
hij logt in hij stuurt mailtjes naar andere mensen
die zitten weer vol malware daarmee kunnen ze weer aan bank gegevens komen

bla... bla... bla...

het is echt heel gecomliseerd net als hij al zegt je kunt beter die log versturen :D

Ik heb de log op het forum gezet, bedankt!
En een msn hacker, ik mag toch hopen van niet. Dan had het probleem toch zeker verholpen moeten zijn toen ik een nieuw adres maakte of op de momenten dat ik elke keer mijn wachtwoorden verving? En de spam is ook niet rechtstreeks vanuit mijn mail verstuurd, want bij verzonden items staan ze niet, dus mijn mail fungeert meer als een soort tussenadres denk ik. Ik kreeg een paar keer een spammail terug omdat deze niet verzonden kon worden, deze was gericht aan het mailadres van iemand die ik al een jaar ofzo niet meer in mijn contactpersonenlijst had staan, maar hij werd verzonden naar heel iemand anders. Al met al allemaal heel erg vaag dus. Maar ik hoop dat dat hijack logje de boel oplost :)

Thanks again!

Groeten,
Rachelle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan