Spam verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speldenknop

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Hallo,

Ik heb al enkele dagen een probleem. Ongeveer om de minuut komt er namelijk een Internet Explorer tevoorschijn met de titel "Search results for poker online"

Ik heb al de nieuwste versies van Ad-aware, SpywareBlaster en Spybot geprobeert, deze herkennen de spam wel (genaamd Elitem EliteBar en DSO Exploit) Ik heb een map EliteBar in mijn map Windows gevonden en deze verwijdert maar het venster komt steeds terug met search results van verschillende onderwerpen.

Tevens ben ik in het bezit van Norton Internet Security 2005 en Windows XP Prof.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik dit van mijn computer kan verwijderen.

Bij voorbaat dank.

Laatst bewerkt:
Plaats een log in de daarvoor geopende sectie.
HIER dus.
Deze log maak je aan met HiJack This, deze is HIER te downloaden.
Pak het uit en start het op.
Daarna maak je een log en save je hem, voeg deze toe aan het bericht wat je gaat plaatsen.
De experts zullen je snel en goed helpen.

ik krijg de melding:

Het bestand wat je wilt versturen heeft een ongeldige extensie, de volgende extensies kun je gebruiken: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar

terwijl de log gewoon als .txt is opgeslagen:confused:

Maar eigenlijk moet je dat niet hier plaatsen, de experts zullen hier niet kijken.
Plaat een nieuwe vraag in de topics zoal Puppie en ik ze aangaven in onze reactie, daar zullen ze er naar kijken.
Je hoeft het niet zozeer als bijlage te doen maar mag het ook met knippen plakken in je bericht plaatsen daar.
HIER DUS <----klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan