Spam/virus tegenhouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Zoals ik al eens eerder heb gemeld krijg ik dagelijks en stuk of 10 geïnfecteerde emails. NAV haalt die er allemaal netjes uit en ik heb de meeste via OE direct naar de prullebak verwezen, maar ik moet toch voor iedere besmette email een handeling verrichten. Bestaan er geen programmatjes waarmee je kan voorkomen dat emails met een bepaalde inhoud in "betreft" niet worden gedownload? Niet selectern op afzender, met black en/of white lists maar op bv "Re: Your Document". En dat ook nog voor meerdere emailadressen.
Wie helpt?
Bedankt

Ik heb mailwasher , ik kijk eerst in de mailwasher welke post er klaar staat (het zit tussen de server van provider en je mailprogramma in) en dan kun je deleten en aangeven op blacklist wat je niet wil en dan pas met "process mail" knop email programma openen zo heeft t geen kans meer om outlook express in te komen.

het is makkelijk in gebruik met de gratis vesie kun je er 1 account in zetten met pop3 mail (dus de mal via de provider)
in de pro versie de betaalde versie kun je ook hotmail accounts inzetten.

mailwasher

verder staat er uitleg op de site van mailwasher

Bedankt Tisha, maar Mailwasher werkt maar voor één POP3 en , voorzover ik me herinner, niet op "betreft:" maar op afzender. Of heb ik het mis?

Je kunt in filters zetten of in spamtools geloof ik zetten een bepaald onderwerp of een woord of zo en dat aangeven dat het gedeleted moet worden.

ja met de pro versie kun je meer accounts inzetten zoals ik al zei

Ik heb Mailwasher nu ruim een week in gebruik en ben er best tevreden mee. Hoewel ik drie adressen heb krijg ik gelukkig op slechts één die vele spammails. Verder is er ook te slecteren op "betreft" dus de meeste spam wordt nu tegengehouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan