spam weg maar e-mail behouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
ik zou graag geen spam of heel weinig spam krijgen maar als ik ze unscribe dan mailen ze nog meer :s

en kwil geen andere e-mail aanmaken
wat is de middelweg? ik heb hotmail de blokkeerfunctie doet niks dus

greetz... lefty999

Hoi,

Welke soort filter heb je aanstaan? De standaard, de uitgebreide of de exclusieve?

dude90

Laatst bewerkt:
Geplaatst door dude90
Hoi,

Welke soort filter heb je aanstaan? De standaard, de uitgebreide of de exclusieve?

dude90

standaard denk ik heb er zelf nooit een ingesteld dus zal het standaard zijn :p

Daar ligt het misschien aan. Misschien moet je hem op een ander soort filter zetten.

lefty999,

Er zijn 3 opties voor het blocken.
De eerste optie kan maar 250 email adressen opslaan die geblocked worden en heet default.
Default (obvious junk mail is caught)

De 2e optie blockt de adressen die na de @ komen en is dus wat beter dan de eerste en heet Enhanced.
Enhanced (most junk mail is caught)

De derde heet Exclusive en is de beste, maar dan moet je wel weten van wie je een mailtje gaat krijgen.

Exclusive (you will only receive e-mail from addresses appearing in your Contacts or safe list, service announcements from Hotmail, and e-mail that you have consented to receive from MSN)
Note: At Enhanced and Exclusive levels, wanted messages are occasionally identified as junk mail. Check your Junk Mail folder regularly to make sure wanted e-mail has not been moved there.

Als je op 'unsubscribe' drukt is dat een teken voor die spammers dat je mail adres bestaat -> ze sturen nog meer.

Geplaatst door BrEeZeR
Als je op 'unsubscribe' drukt is dat een teken voor die spammers dat je mail adres bestaat -> ze sturen nog meer.

Klopt.
Binnenkort komt er gelukkig een wet in Amerika zodat dit niet meer mag. Maar ja, dat zullen ze zeker ook weer omzeilen met een andere wet om hun spam te kunnen sturen.

Geplaatst door saldos

Klopt.
Binnenkort komt er gelukkig een wet in Amerika zodat dit niet meer mag. Maar ja, dat zullen ze zeker ook weer omzeilen met een andere wet om hun spam te kunnen sturen.

Alsof iemand zich wat aantrekt van de wet op het internet? Maar spammers mogen ze idd hard aanpakken..

Geplaatst door BrEeZeR

Alsof iemand zich wat aantrekt van de wet op het internet? Maar spammers mogen ze idd hard aanpakken..
vind ik ook en je je e-mails aant checken waneer je moeder er bij staat en dan heb je zo een spam e-mail van sexsite's er tussen :[

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan