spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

poepie

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
ik krijg al gedurende 3 dagen 100 tallen engelse mails met reclame boodschappen in mijn mail box. hoe kan ik dat verhinderen?

bestaat er een programma voor?

ik werk met outlook express 6

alvast bedankt:thumb:

Mailwasher schijnt wel goed te zijn volgens gebruikers. Hier en uitleg2 staat beknopt beschreven hoe Mailwasher in te stellen.

Is op Helpmij al veel over gepost, zoek maar eens op spam of mailwasher. Tipje, als je het kan vermijden, zo weinig (liever helemaal niet) mogelijk je email-adres op het net bekend maken.

Er zijn plugins voor OE te krijgen waarmee je spam kunt weren, die programma's voor OE die ik ken, zijn allen betaalde programma's.

Er zijn ook apparte opzichzelf staande mail programma's waarmee je mail kunt lezen en niet kunt verzenden zoals mailwasher en spamihilator.

Nog een mogelijkheid is om een mailprogramma te gebruiken waar al een goede spamfilter in zit die je zelf eerst af moet trainen, een goeie in deze soort vind ik Mozilla Firebird. (waarvan v0.6 vandaag uit gekomen is)

Met mailwasher heb ik slechte ervaringen, bij mij deed deze spamvreter nl niets. Ik heb wel goede ervaringen met Norton 2004, deze haalt ze er allemaal uit. Een maar, Norton zet ze in een aparte folder binnen je mailprogramma zodat je ze later toch nog handmatig moet verwijderen. een 2e mogelijkheid is online via de website van je provider alle spam verwijderen. De meest bieden die mogelijkheid zodat je troep alvast kunt uitfilteren, bewerkelijk maar voorkomt wel het binnenhalen van rotzooi met attachements die virussen kunnen bevatten.

Geplaatst door buffy

Je bedoelt natuurlijk Mozilla Thunderbird.;)

:eek:
Benny_monkeysmilies.gif
idd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan