Spambot

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErnstM

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2007
Ik heb een probleem,
mijn pc verstuurd spam berichten, in een grote hoeveelheid. Ik kwam hier achter doordat Norton mijn uitgaande e-mail scant. Toen ik even geen verbinding met het internet had, zat binnen no-time mijn hele scherm vol met meldingen van Norton dat mijn e-mail niet verstuurd kon worden. Het waren tenminste zo'n 200 e-mails die verstuurd gingen worden.
Ik heb die dag helemaal geen e-mails verstuurd, en normaal verstuur ik via gmail, dus dat controleert norton helemaal niet.

Na het scannen (met zowel ad-aware als Norton zelf) kreeg ik te zien dat er niks aan de hand is.
Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn met mijn pc, of hoe ik het zou kunnen oplossen?

scan je pc eens met hijackthis en plaats deze log eens op www.nucia.nl
Op de homepage van helpmij staat een artikel over hijackthis en een link.

scan eerst eens met ewido www.ewido.net dat moet je toch voordat je een log plaatst.
scan dan nog eens met ad-aware ook dat vraagt men voordat je een log plaatst.
Dan ben je al heel veel kwijt en kon jouw probleem ook al opgelost zijn.

Klinkt als een worm, scan maar met AVG Anti-Spyware en Ad-Aware maar doe zeker ook het volgende, het programma a-squared vindt namelijk ook veel wormen:

Download hier a-squared free ( directe download ) en installeer het.
Voer dan een update uit door te klikken op Update now in het hoofdvenster.
Doe na het updaten een volledige scan door op Scan now te klikken en daarna Deep Scan en daarna op Scan te drukken.
Laat het programma je pc scannen en laat na het scannen alles verplaatsen naar quarantine.

Succes!:thumb:
HJT-logje is echt nog niet nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan