Spamfighter en WindowsMail-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Junge

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2004
Berichten
46
Beste mensen,
Ik heb onlangs SpamFighter gedownload. Dat ging goed en het programma zelf werkt goed, zij het niet feilloos. Er is sinds deze download echter een probleem met Windows Mail opgetreden. Na zo'n tien minuten niet gebruikt te zijn wordt de verbinding met de provider kennelijk verbroken. (ADSL/Modem). Ik kan dan niet meer versturen en geen berichten binnenhalen. Het lijkt er op dat WindowsMail als het langere tijd niet gebruikt wordt steeds verder uitvalt, want na verloop van tijd kan ik ook de reeds gedownloade berichten niet meer lezen: "Dit bericht kan niet worden geopend".
De oplossing is erg simpel. Je sluit WM af en opent het weer. Meteen stromen de mailtjes weer vrolijk binnen en kun je de berichten weer lezen.
Volgende Petere Keukens - Helpdesk medewerkster van SpamFighter - hebben deze problemen niets te maken met het installeren van SF. Ik waag dat toch ten zeerste te betwijfelen, want voordien had ik deze problemen niet.

Ik gebruik een eerste versie van Vista 32, (met - hopelijk - alle updates) heb AVG 7.5 anti-virus, AVG anti-spyware en Ad-Aware.

Hebben de Heren enig idee hoe dit te verhelpen?
Bij voorbaat hartelijk dank!

Jan Junge
 
Vraag verplaatst naar:
Software > Mail programma's > Windows Mail (Vista)
 
HOI

Ik heb zelf tijdje ook spamfighter gebruikt en was vrij goed echter nu vista en ervaarde het als over bodig de ingebouwde ongewenste mail binnen vista werkt goed genoeg om spamfighter er uit te halen en dus tja misschien heb je wat hier aan anders suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan