spamihilator werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Ik heb tot volle tevredenheid Spamihilator gebruikt. De spam in mijn mailbox was hierdoor tot bijna 0% gedaald. Van de een op de andere dag werkt dit programma echter niet meer. Ik heb het vervolgens verwijderd en opnieuw gedownload maar helaas. Het icoontje van Spamihilator in mijn taakbalk heeft een rood kruis en er komt niets meer binnen. Ik vind dit erg jammer omdat het prima voldeed. Kan iemand mij helpen?

Ik ken het progje niet,is het een Trial?

Dan zal je het moeten kopen,om er mee verder te werken.

Op welke manier zou dit kunnen helpen? Ik ben een beetje huiverig om zonder hulp ccleaner te laten draaien. dus graag wat aanwijzingen vooraf.

Eerst:
Download hier eens CCleaner.

En dan voor het cleanen kan je dit gebruiken:

A. Ruim overbodige bestanden op.<HR SIZE="1" NOSHADE>
  • Klik het "cleaner"-pictogram aan.
    CCleaner-cleaner_wind-appl.gif

• Klik op "analyseren", een lijst met te verwijderen bestanden verschijnt...
  • Klik daarna op "opschonen".

NOTE: Vink bij het schoonmaken niets extra aan in de lijst aan de linkerkant!
CCleaner-cleaner_ana-opsch.gif

B. Ruim het register op.<HR SIZE="1" NOSHADE>
  • Klik het "problemen"-pictogram aan.
    CCleaner-problemen.gif

• Klik op "scannen naar fouten" en daarna op "herstel geselecteerde fouten...".
    CCleaner-problemen_scan-herstel.gif

Daarna wordt gevraagd of je een .reg-bestand wil aanmaken om eventueel later de eerdere situatie te herstellen. Dit kan je doen. (Moest iets niet meer werken na het opschonen, dan kan je het reg-bestand terug toevoegen aan het register door er op te dubbelklikken en "ja" te antwoorden als de pc vraagt of de inhoud aan het register moet worden toegevoegd. Zo herstel je de eerdere situatie, moest dat nodig zijn.)
  • Klik vervolgens op "herstel alle geselecteerde fouten".

Van James007

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan