Spampal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sonic Youth

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2002
Nou heb ik hier gelezen over spampal en mailwasher.
Nu is mailwasher wel bekend bij mij ( en ben er niet zo'n fan van)
Maar wie kan mij de precies uitleggen hoe spampal werkt?

sdbot trojan in spampal

Bij het downloaden en installeren van spampall doet de cleaner zijn werk. Hij geeft aan dat Trojan sdbot is gevonden.

"Trojaans paard. hackersapplicatie SDBOT 0.5b. Dat programmaatje opent poorten 6660 tot 6667 die normaal voor irc-verkeer bedoeld zijn, zodat een hacker via het internet bevelen de besturing van je pc kan overnemen. "

Op de faq wordt deze vraag ook gesteld en door de auteur weerlegt. Ik ben op zoek naar objectieve meningen. Kan dit kwaad of niet? Auteur beweert dat dit een valse melding is.

Greetz
H

Norton zegt dat ie schoon is btw...

Laatst bewerkt:
Heel top van je Gezina maar my English is not so very wel dus misschien ook ergens in het Nederlands??

Gr Martin

Sorry heb ik ook al naar gezocht als eerste, mogelijk dat een Spampal-gebruiker je kan helpen, om al die lappen tekst te vertalen? :confused:

Tis al opgelost
Ik heb een handige broer(headout) die ook uitleg over de telefoon kan geven :thumb:

Geplaatst door Sonic Youth
Ik hoop het maar iniedergeval bedankt :thumb: :thumb:
Voor de mensen die willen weten hoe je spampal installleert: laat maar horen! (Ik heb net Sonic Youth telefonisch geholpen----->familie :D)

Ik zal eens kijken of ik binnenkort eens een stuk daarvan kan gaan vertalen, om danhier als handleiding neer te zetten.

Sonic Youth, jij hebt een aardige broer! Headout, dat zou toppie zijn als jij dat wil vertalen en als handleiding op Helpmij zou willen plaatsen, altijd handig voor toekomstige gebruikers. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan