spamwaarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Het weren en evt. verwijderen van spam en virussen heeft bij mij hoge prioriteit. Met verschillende software tracht ik mijn PC schoon te houden.
Ik krijg de laatste tijd verschillende e-mails waarvan het onderwerp begint met:

spamwaarschuwing: .. (en dan het eigenlijke onderwerp).

Ondanks dat ik mijn PC vrij hou van dit soort dingen. Ze komen ook van mijn provider en ondanks dat dit Chello is mag ik toch verwachten dat zij geen rotzooi meesturen. Ik gebruik wel Spampal.
Waarom krijg ik deze melding bij het ene mailtje wel en bij het andere niet?

Ik krijg ze ook regelmatig. Voor zover ik weet kreeg ik van die afzenders eerder ook al wel eens mail, maar staat daar nu de tekst Spam waarschuwing voor.

Geplaatst door Wim1960
Ik krijg ze ook regelmatig. Voor zover ik weet kreeg ik van die afzenders eerder ook al wel eens mail, maar staat daar nu de tekst Spam waarschuwing voor.

ja, zo gaat het bij mij ook....

Volgens mij allemaal rdelijk onschuldig. Als ik het me goed herinner was er ooit een mail dat als je iets gratis wilde blijven ontvangen, dat je toe moest staan dat je enkele keren per week een recalme mail ontving (diditale revolutie???). Ik heb daar toen tostemming voor gegeven en krijg inderdaad enekel reclame mailtjes per week. Daar staat nu die tekst spamwaarschuwing voor.

Ik krijg ook zo'n waarschuwing als iemand mij mailt via Incredimail< zit wat reclame bij en zo, verder onschuldig.

Geplaatst door gezina
Ik krijg ook zo'n waarschuwing als iemand mij mailt via Incredimail< zit wat reclame bij en zo, verder onschuldig.

Ja, het is idd. onschuldig. Maar ja, nieuwsgierig als we zijn, ik wil dan toch altijd weten wat daar nou achter zit. Er zit nl. geen logica in deze meldingen in het onderwerp. Incredimail zou er goed een aandeel in kunnen hebben, ik gebruik dit zelf ook.

Dat zou dan het antwoord kunnen zijn, mijn pc-maat heeft precies hetzelfde, alleen die waarschuwing van Incredimail-ers < ik heb er daarom alleen al een hekel aan, malle-fratsen-proggie! :D

Als die ander dus een reply op jouw Incredimailtje doet, krijg jij die waarschuwing weer retour, etc etc...

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
Dat zou dan het antwoord kunnen zijn, mijn pc-maat heeft precies hetzelfde, alleen die waarschuwing van Incredimail-ers < ik heb er daarom alleen al een hekel aan, malle-fratsen-proggie! :D

Als die ander dus een reply op jouw Incredimailtje doet, krijg jij die waarschuwing weer retour, etc etc...

Dat malle fratsen progje, daar ben ik het wel mee eens. Ik heb het er ooit eens opgezet omdat ik via outlook express geen notify kreeg als er e-mail was. Verder neemt het idd een boel ruimte...
Over jouw suggestie mbt de spamwaarschuwing ben ik niet overtuigd. Ik krijg deze nl. ook als ik van Chello een e-mail krijg. Zouden die ook incredimail gebruiken? Zou wel bij ze passen, is immers een malle fratsen provider....:D

Staat er reclame in die Chello-mailtjes? Dan krijg je waarschijnlijk hetzelfde effect qua spamwaarschuwing als bij Incredimail, toch?! :)

Geplaatst door gezina
Staat er reclame in die Chello-mailtjes? Dan krijg je waarschijnlijk hetzelfde effect qua spamwaarschuwing als bij Incredimail, toch?! :)

that's it! geen pop-ups, maar wel links naar reizen en zo. ik ben d'r wel uit. ga incredimail nog wel eens uninstallen.. Kan ik tenminste ook een fatsoenlijke backup maken met e-backup van mijn adresboek enzo..;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan