Spatiebalk werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

digimax

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Mijn spatiebalk werkt niet meer.
Alleen als ik Shift+spatie doe.(dat doe ik nu dus.)
Verder werkt alles gewoon.
Het ligt niet aan mijn toetsenbord want dit gebeurd ook met schermtoetsenbord.
En ik heb de taal ook al in alle talen veranderd maar veranderd ook niets....
Weet iemand hoe je alles kunt wijzigen of een progje of een andere oplossing?

Vertel eerst maar eens ALLES over de machine; welke Windowsversie en nog belangrijker: wát er allemaal is gebeurd kort vóór het probleem zich voordeed. Dit probleem komt natuurlijk niet zomaar "uit de lucht vallen", er moet iets aan voorafgegaan zijn.
Vertel vooral óók of dit euvel zich ook voordoet als je iets typt in de "Opdrachtprompt".

Vertel eerst maar eens ALLES over de machine; welke Windowsversie en nog belangrijker: wát er allemaal is gebeurd kort vóór het probleem zich voordeed. Dit probleem komt natuurlijk niet zomaar "uit de lucht vallen", er moet iets aan voorafgegaan zijn.
Vertel vooral óók of dit euvel zich ook voordoet als je iets typt in de "Opdrachtprompt".
Een Dell Dimension 4600 met Windows xp en Service Pack 3.
Waarschijnlijk is dit gebeurd toen ik het volgende geprobeerd heb op te lossen: "kan entrypoint van procedure IsThreadDesktopComposited niet vinden in DLL-bestand USER32.dll" die foutmelding had ik en had ik op internet een oplossing gevonden namelijk DWMAPI.dll veranderen in DWMAPI.old, en er stond bij dat dit werkte. Dit werkte ook alleen kan spatiebalk niet meer gebruikt worden, ik weet niet zeker of dat hierdoor komt...

Weer hernoemen naar .dll (zou mijn eerste reactie zijn) ?
Heb ik gedaan, maar blijft nog steeds niet werken.
Had zelfs een back-up gemaakt van dat bestand en die terug geplaatst maar spatiebalk werkt nog steeds niet.

En oo ja, het bestand staat in C:/windows/system32.
Misschien dat je het bestandje even voor me zou willen oplouden op een of andere site?Om te proberen om die erop te zetten??

Sorry, ik heb Vista draaien en mijn XP machine staat op zolder (niet onder stroom) misschien iemand anders die meeleest?

Dan maar systeemherstel naar een datum van vóór het probleem.
Daar dacht ik ook aan maar heb er geen meer, heb ze toevallig allemaal gewist met tune-up utilities 2009, net voor het probleem:mad:
Bestaat er niet iets(zeg ook maar wat)Dat je een systeemherstel van iemand anders kan gebruiken?:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan