Kevercat
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 aug 2008
Hallo,
De "knappe koppen" in ons bedrijf hebben gemeent de mapstructuur voor het gehele bedrijf aan te passen. Helaas heb ik daar geen invloed op en wat ik jaren heb kunnen vermijden is nu gebeurd men is spaties gaan gebruiken in mapnamen. Nu loop ik tegen het spatie probleem op in VB van Access.
Ik heb diverse VB regels in Access staan om mijn collega's niet te veel te hoeven laten zoeken naar diverse formulieren welke ingevuld moeten worden, een voorbeeld wat ik al aangepast heb naar de nieuwe situatie is:
Hoe moet ik dit aanpassen om de spaties te kunnen gebruiken?
Al vast bedankt voor jullie hulp.
De "knappe koppen" in ons bedrijf hebben gemeent de mapstructuur voor het gehele bedrijf aan te passen. Helaas heb ik daar geen invloed op en wat ik jaren heb kunnen vermijden is nu gebeurd men is spaties gaan gebruiken in mapnamen. Nu loop ik tegen het spatie probleem op in VB van Access.
Ik heb diverse VB regels in Access staan om mijn collega's niet te veel te hoeven laten zoeken naar diverse formulieren welke ingevuld moeten worden, een voorbeeld wat ik al aangepast heb naar de nieuwe situatie is:
Code:
Private Sub Knop110_Click()
On Error GoTo Err_Knop110_Click
Dim stAppName As String
stAppName = "excel.exe U:\Uitvoering\Rijdienst Rail\Exploitatie ondersteuning\SCH\Formulieren\Weekinfo.xls"
Call Shell(stAppName, 1)
Exit_Knop110_Click:
Exit Sub
Err_Knop110_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Knop110_Click
End Sub
Hoe moet ik dit aanpassen om de spaties te kunnen gebruiken?
Al vast bedankt voor jullie hulp.