speaker heeft kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannyman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 okt 2005
Uit mijn speakertje komt enkel nog een soort van alarmgeluid zoals ongeveer tu-ti-tu-ti-tu-ti! Wanneer ik het stekkertje op mijn moederbord bij speaker uittrek is het natuurlijk gedaan maar wanneer ik dit terug inplug begint de ambulance opnieuw te loeien. Wie helpt mij aub?

Hmmm, klinkt als een melding van je bios. (te) hoge temperatuur bijvoorbeeld. Toch maar niet je stekkertje er zomaar uittrekken...

Een andere set speakers proberen.

Maar het bedoelde geluid komt niet uit mijn luidsprekersetje maar uit dat ingebouwde speakertje in mijn pc-kast. Bedoel je dat ik dit moet vervangen?

Welkom op Helpmij.

Kijk eens of de pc wel vrij van stof is, met name de fan's en koelblokken. Kijk ook of de processor fan wel draait en ook voldoende draait.

Is het geluid continu dezelfde piepjes of zit er korte en lange piepjes tussen?

Laatst bewerkt:
Het geluid is te vergelijken met de sirene van een oude ziekenwagen. Geluid is echter moeilijk neer te schrijven maar tracht het in te beelden als tiii-taaa tiii-taaa in een redelijk tempo.

Geplaatst door dannyman
Het geluid is te vergelijken met de sirene van een oude ziekenwagen. Geluid is echter moeilijk neer te schrijven maar tracht het in te beelden als tiii-taaa tiii-taaa in een redelijk tempo.
Nu nog antwoord op m;n andere vraag.:)
(Draaien de fan's wel en pc stof vrij)

Het alarm wat je beschrijft, kan verschillende oorzaken aanduiden.
(geheugen, processor, videokaart of een fan probleem)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan