Speakers aansluiten via Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Melding lijkt me nogal duidelijk. Zo een paar mogelijkheden:
a. Je hebt helemaal geen Bluetooth ontvanger in je pc zitten. Kosten (usb varianten) ong. 10 euro, mocht je er een moeten gaan aanschaffen.
b. De Bluetooth ontvanger staat uit (bijv. via een of andere switch/schuif/toetscombinatie/energiebeheer) op je pc.
c. De Bluetooth ontvanger staat uitgeschakeld in Apparaatbeheer.
d. De Bluetooth ontvanger heeft geen werkende driver in Apparaatbeheer.

Wellicht ten overvloede: Je informatievoorziening was verre van compleet: Je noemt niet het merk + type pc, niet het besturingssysteem van je computer, het merk + type Bluetooth ontvanger in je pc etc.

Tijs.

In beide discussiedraden is niet vermeld welke Bluetooth zender er gekocht is voor de XP SP2 pc. Ook is niet vermeld of er nog extra Bluetooth software (bijv. vanaf een CD die bij de Bluetooth zender is geleverd) is geïnstalleerd en welke Bluetooth software dat dan is.

Ook een paar schermafdrukken toevoegen (naast de gevraagde informatie) zou zaken duidelijker kunnen maken. Denk hierbij aan Apparaatbeheer (Bluetooth opengeklapt), de software die je gebruikt waarmee je probeert verbinding te maken met die Bose apparaten etc.

Tijs.

Tja, de aangeboden informatie is vaak overweldigend, not.
Wordt zondermeer aangenomen dat wij hetzelfde kunnen zien wat de topicstarters zien, tijd voor een sig aanpassing.:eek:

Ik heb een sweex Bluetooth dongel. Ik heb een Bose soudlink box
Ik werk op Windows XP home edition service pack 3
Wel is bij de Sweex bluetooth dongel te zien in instellingen dat hij de Bose heeft toegevoegd.
Hij geeft dan aan dat bluetooth apparaat is verbonden met de computer.
En het apparaat en de computer kunne met elkaar communiceren.
Maar bij afspelen van geluid werkt het nog niet.
Maar met de Bose soundlink wordt geen verbinding gemaakt.

Is een lastige, maar ik zou vermoeden dat je nog de Bluetooth audio-verbinding als standaard uitvoerapparaat moet selecteren.

Start -> Uitvoeren -> mmsys.cpl

Meer kan ik niet doen zonder relevante schermafdrukken te zien van mmsys.cpl en Start -> Uitvoeren -> sndvol32.exe (=Windows mixer).

Tijs.

schermafdruk

er staat in deze lijst geen bluetooth audio verbinding.
Ik had graag een schermafdruk meegezonden, maar dat is te veek KB

Als je het schermafdruk maakt zoals in mijn handtekening (dus als .jpg), dan blijven ze meestal onder de 100 KB.
Als er geen uitvoerapparaten worden genoemd die verwijzen naar (de Bluetooth verbinding met) de boxen, dan weet ik het niet. Hopelijk heeft iemand anders dan nog wat tips.

Tijs.

Twee topics samengevoegd Het is niet toegestaan meerdere topics over hetzelfde te openen. Als men dit constateert, graag even melden.

Juist daarom had je geen 2 postings moeten maken........

Tijs.

wel verbinding geen geluid

Zoals je kunt zien maken ze wel verbinding, maar komt geen geluid uit bose soundlink box

bluetooth.jpg

eigenschappen lijken ook goed

naamloos.jpg

Zal het misschien in de Realtek HD Audio Manager zitten?

Bijlagen

• bluetoothII.jpg
    bluetoothII.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 68
staat niet in apparaatbeheer

naamloos.jpg

Kan iemand mij helpen met behulp van bovenstaande jpg tjes (bijlagen) ?

Bijlagen

• bluetoothIII.jpg
    bluetoothIII.jpg
    98,9 KB · Weergaven: 75
Laatst bewerkt:
aangezien ik nog geen verbinding heb met bluetooth box, is mijn vraag als oude hardware de mogelijk reden is dat er geen verbinding tot stand komt?

Heb niet een echte oplossing maar bluetooth wordt sinds sp2 ondersteund.

Kijk eens via uitvoeren en msinfo32 bij o.a hardwarebronnen en onderdelen.

Miss is het al voorbij gekomen maar zonder de bluetooth adapter heb je gewoon geluid over de speakers?
Indien je die unplugd ook niets?
Is er in de configuratiesoftware van de audiochip ook geen bluetooth adapter te zien?
De audio zou toch eerst naar de bluetooth moeten gaan wil die het naar de box kunnen sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan