Speakers met wit/rode tulpen....

Status
Niet open voor verdere reacties.

gethez

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Hallo,

ik ben op zoek naar een oplossing voor geluid van een digitale tv-decoder naar een speakerset te sturen...

maar de speakers die ik zou willen hebben geen wit/rode tulpingangen

dus zoiets... dat past in zoiets

ik vermoed dat er op die speakers zo'n lichtgroene geluidsingang is die je wel eens tegenkomt bij computers...

welnu, zou ik geluid krijgen indien ik zo'n tussenstuk gebruik?? is niet goed te zien, maar er passen wit/rode tulpen in...

en indien dit werkt heb ik dan geluidsverlies?

ik vermoed wel dat dit gaat, maar zou dit graag bevestigd zien...

de wit/rode uitgang van de decoder zou dus hierop moeten aangesloten worden...

is dit mogelijk??

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo:)
Ik neem aan dat jet met het tulp>steroa3.5MMjack verloopje echt wel geluid uit je set krijgt!
Verlies is minimaal! niet te horen eigenlijk of je hebt een superieur gehoor!
Dus gewoon doen! En het werkt.
Mocht jet neit werken dan is het geen ramp, want zonn verloopje kost hooguit 5 ueor bij de mediamarrkt!
Goodluck!
Bluetooth

Hallo:)
Ik neem aan dat jet met het tulp>steroa3.5MMjack verloopje echt wel geluid uit je set krijgt!
Verlies is minimaal! niet te horen eigenlijk of je hebt een superieur gehoor!
Dus gewoon doen! En het werkt.
Mocht jet neit werken dan is het geen ramp, want zonn verloopje kost hooguit 5 ueor bij de mediamarrkt!
Goodluck!
Bluetooth

ok, thx, dat werkt dus...:) en op die specifiek speakerset?? want ik dacht zowel die speakers als het verloopje morgen in de MM te kopen...

grtz,

gethez

Het werkt wel!
Ik neem dus aan datje decoder Tulp-out heeft?
dan kun je dat inderdaad oplossen met dit verloopje, ik heb een goed gekocht bij de mediamarkt: Vivanco werkt prima!
Ik gebruik hem zelf om mijn laptop aan mijn versterker te sluiten (gaat via verloopje naar tulp mijn mengtafel in en dan versterker)
Dus dan is het bij mij andersom maar het is gewoon signaal dusandersom komt het geluid er gewoon doorheen!

Je krijgt ewl een jack kabeltje bij de speakers, maar dan kun je deze inderdaad niet gebruiken als je decoder tulp=out is.
Het geluid is wel ok uit deze speakers.. maar het is nog steed geen home-cinema!
Goedenavond!

Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan