Speakers Omwisselen (Links en Rechts)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Beste mensen,

Ik heb 2 speakertje's van Logitech en eentje staat links naast mijn beeldscherm, de ander rechts..

Het probleem is dat de computer de linkerbox als een rechterbox opneemt (bijvoorbeeld in schietspellen wordt er van rechtsgeschoten hoor ik het links) en mijn rechterbox als linkerbox.

Mijn kabel is te kort om de boxen van plaats te wisselen dus weet iemand hoe ik dit via de computer kan instellen?

Alvast bedankt!

Mag ik een héél dom voorstel doen?
Kijk eens naar de aansluiting van de boxen op je pc..... die aansluiting zit 0,5 centimeter van elkaar vandaan. Als je ze dáár eens omwisselt?

Laatst bewerkt:
Mag ik een héél dom voorstel doen?
Kijk eens naar de aansluiting van de boxen op je pc..... die aansluiting zit 0,5 centimeter van elkaar vandaan. Als je ze dáár eens omwisselt?

Dat hoeft niet. Er zijn ook systemen met 1 kabel naar bv de linkerbox en dan met een kabeltje van de linker naar de rechter box

Ron

Klopt, daar kan ik mij alles bij voorstellen.
Laat ik mijn domme advies dan ietwat uitbreiden.
Er zijn héél goedkope verlengsnoertjes te koop, van (ik dacht) 1,50 meter als kortste lengte tot vele meters lengte.
Als TS dan zo'n verlengsnoertje koopt (met stekkertje en contrastekkertje -ik vermoed mini-jack- dan is íe voor een luttel eurootje ook daar waar hij wil wezen.
Daar de boxen nooit meer dan 1,50 meter uit elkaar staan kan hij alsdan de linkerbox als rechter aansluiten en de rechter als linker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan